Home » Во фокусот » Publicis.Sapient и Capgemini ќе му помагаат на McDonald`s да креира искуство на “ресторанот на иднината“

Publicis.Sapient и Capgemini ќе му помагаат на McDonald`s да креира искуство на “ресторанот на иднината“

McDonald’s ги одбра Publicis.Sapient и консултанската и технолошка фирма Capgemini за проектот кој треба да испорача стратегија за дигитални и технолошки иновации за познатиот ланец за брза храна.

Двете компании ќе бидат задолжени да им помогнат на McDonald`s да креира “искуство на ресторанот од иднината“. Според соопштението од Publicis, овој двоец го освои акаунтот после едногодишен питч и ќе и помогне на клиентот во унапредувањето на неговата понуда, вклучувајќи и нарачување од кисок, креирање на нови-иновативни веб апликации, мобилни нарачки и плаќања – како и во креирањето на иновативни дигитални услуги за вработените.

Capegemini, со седиште во Париз, планира да отвори и „Global Digital Retail Center“ во Чикаго како ги ја зајакнал оваа соработка.

Благодарни сме што имаме прилика да го го ставиме нашиот бренд зад McDonald`s како заедно би го подигнале нивото кога е во прашање искуството на потрошувачите во годините кои доаѓаат, со помош на нашиот бизнис пристап концентриран кон клиентот и заедничката “опседнатост“ во креирањето на најдоброто можно искуство за купувачите“ – изјави Tim Bridges, раководител на глобалниот сектор за производи за широка потрошувачка , малопродажба и дистрибуција во компанијата Capgemini.

Се радуваме на предизвикот да испорачаме дигитални и ресторантски технологии на разни локации ширум светот преку нашиот Chicago Global Digital Retail центар и другите центри на извонредност, што ќе ни овозможи доследни иновации и дизајн на новите технологии фокусирани на купувачите, истовременто покажувајќи лидерство во смислувањето на платформата“ – додаде тој.

“McDonald`s е познат бренд веќе генерации и продолжува да води во својата категорија со тоа што постојано воведува нови производи врз основа на потребите и желбите на нивните купувачи“ – рече Arthur Sadoun, претседател и главен извршен директор на Publicis Group, во соопштението. “Почестени сме што се приклучуваме на Capgemini во пронаоѓањето на начини на кои McDonald`s искуството може да биде извор на конкурентски предности на патот на трансформацијата на компанијата.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365