Home » Во фокусот » Revlon ја избра Grey за своја глобална креативна агенција

Revlon ја избра Grey за своја глобална креативна агенција

Американскиот козметички гигант Revlon ја избра Grey за своја меѓународна креативна агенција како проширирување на соработката со медиумската  агенција MediaCom која веќе управува со медиските буџети во реонот на Северна Америка, со што го консолидираше својот бизнис во групацијата WPP, каде дел се и двете агенции.

Во соопштението до вработените, цитирано од AdWeek, претседателот и извршен директор на козметичката компанија Фабијан Гарсија пишува дека Grey има големо искуство и веќе докажана експертиза во козметичката индустрија, споменувајќи за речиси 30-годишното работење со брендовите на P&G.

Глобалниот извршен директор на Grey,  Џим Хијкин, по повод соработката надополни дека агенцијата ќе обезбеди интегрирани комуникациски услуги кои ќе вклучуваат  традиционални и дигитални пристапи на рекламирање, промоции и различни видови на маркетинг активации.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365