Home » Во фокусот » Сексуалноста во огласите – се забележува но НЕ продава и може негативно да влијае врз репутацијата

Сексуалноста во огласите – се забележува но НЕ продава и може негативно да влијае врз репутацијата

Провокативните рекламни кампањи имаат мало влијание на продажбата и можат да имаат негативно влијание врз имиџот на брендот – се наведува во новото истражување чии резултати ги спорат тезите кои широко беа прифатени во индустријата а кои едноставно велеа дека “сексот продава“.

John Wirtz, професор за огласување на универзитетот во Илиноис, комбинираше податоци од 78 студии кои го испитувале сексипилот во огласите и анализата насловена како “Влијанието на сексипилот во огласите на меморијата, ставовите и купувањето“ покажала дека огласите кои користат сексуална привлечност воопшто не учествуваат во одлуката на испитаниците да купат некаков производ.

Истражувањето покажало дека “провокативните“ огласи се незначително позабележителни и тука доминира сегментот мажи, кои за нијанса повеќе ги забележувале и “анализирале“ огласите каде има нагласена сексуалност.

Целото истражување можете да го разгледате на следниов ЛИНК.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365