Home » Во фокусот » “Скопско Ехо“ – отсега во тираж од 45,000 примероци

“Скопско Ехо“ – отсега во тираж од 45,000 примероци

Скопскиот неделник “Скопско Ехо“ од оваа недела ги руши сите рекорди на тираж што се однесува до печатените медиуми во Република Македонија, пораснувајќи на тираж од 45,000 примероци.

Истовремено, бројот на страници неделава се зголеми на плус 8 во боја, со што сега весникот е распослан на вкупно 40 страници. “Скопско Ехо“ се дели бесплатно и може да се најде на вкупно 65 локации во Скопје.

Во новиот 42-број ударни теми се: Скопјани бараат од партиите чисто гласање – кодексот за фер избори го потпишаа, ама овој пат ќе го сопрат ли “Бугарскиот воз“, Кампања со две лица – Сериозни национални теми ќе го чистат воздухот, Интервју Златко Ориѓански: Скопје е далеку од сериозен и добро организиран град.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365