Home » Extra 5 » Uber планира голема рекламна кампања за Обединетото Кралство

Uber планира голема рекламна кампања за Обединетото Кралство

Uber, такси услугата базирана врз мобилна апликација, сигнализираше промена во својата маркетинг активност во Обединетото Кралство откако контактиаше медиа агенции за своите потреби за планирање и купување.

Компанијате моментално не се рекламира во Обединетото Кралство, но нејзината растечка пупуларност го наруши такси-пазарот и предизвика штрајк на таксистите во Лондон минатата година.

Uber е поактивен во САД, каде ангажираше продукциски студија како Gold Front и Captain Crazy Productions.

Разбирливо е дека Uber се обидува да го зацврсти својот бизнис во Обединетото Кралство со рекламна кампања со која ќе привлече нови возачи и клиенти, слично како кампањата за САД во 2014.

Минатата година, Uber го нагажираше Дејвид Плуоф, менаџерот на претседателската кампања на Барак Обама во 2008 година, како Senior Vice-president за стратегија.

Во Јуни, компанијата ја промовираше UberDrive, смартфон видео игра во која се имитира работата на еден Uber возач.

Амриканската компанија Uber е водена од Тревис Каланик. Основана е во 2009 година и својот сервис го прошири во 60 држави.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365