Home » Digital » Улогата на социјалните медиуми во “празничниот маркетинг”

Улогата на социјалните медиуми во “празничниот маркетинг”

Новите податоци укажуваат дека еден од три купувачи за време на празниците е под влијание на вашиот онлајн маркетинг.

Sprout Social погледна во примените и испратените пораки на 15 бренда на Instagram, Facebook и Twitter. Еве ги и заклучоците:

  • Оваа празнична сезона, 3,140 пораки на социјалните медиуми се очекуваат да се пратат на просечниот бренд.
  • Една третина од потрошувачите велат дека кога купуваат подароци тоа го прават под директно влијание на ангажманот на социјалните медиуми.
  • 30% од луѓето ќе објават објава за подарок на социјалните медиуми.

Податоците сугерираат дека споделувањата, објавите, пораките и опсегот на гледаност на социјалните медиуми ќе продолжат со трендот на раст во годините кои следуваат.

Sprout во однос на добиените податоци споделува:

Ова е особено важно за брендовите за трговија на мало кои имаат голема публика на социјалните медиуми. Често бројот на следбеници е во директна корелација со волуменот на пораки, ваквите брендови може да очекуваат одлична сезона на социјалните медиуми.

Еве и преглед за бренд менаџерите кои сакаат да ја рашират празничната магија на социјалните медиуми:

Што треба да очекувате

Барањата на онлајн потрошувачите се модерниот еквивалент на писмата до Дедо Мраз.
Наместо џуџиња, бренд менаџерите се одговорни за праќање на одговори кои се од голема помош за корисниците.

Проценето е дека 56% од пораките на социјалните медиуми кои трговците очекуваат да ги добијат за време на празниците имаат потреба од акција.
Оваа сезона постои зголемување за околу 15 проценти на пораките со загарантиран одговор на социјалните медиуми во споредба со минатата сезона.

Како да се справите со напливот на пораки во вашето сандаче?
Не ги третирајте побарувањата на потрошувачите преку колективен пристап. Обрнете внимание на секое прашање, коментар или информација со иста грижа и претпазливост како што тоа би го направиле во директна продажба во продавница.

Бренд менаџерите имаат голема можност да генерираат профит преку конверзациите на социјалните медиуми и на своите потрошувачи да им обезбедат искуства за паметење, искуства на кои тие ќе добијат feedback, но и искуства кои потрошувачите ќе ги споделат. Поделбата на ресурсите и вниманието во рамките на маркетинг тимот може да зависат од комбинација на фактори вклучувајќи ја клучната база на потрошувачи, производи и аналитика на социјалните медиуми.

Како треба да одговорите

Кога станува збор за обезбедување на решенија за потрошувачите, бренд менаџерите мора да бидат многу внимателни при креирањето на одговори. Податоците покажуваат дека потрошувачите не се заинтересирани да гледаат генерички хаштагови или пораки кои изгледаат дека се наменети за генералната база на фанови, наместо тоа тие побаруваат релевантна содржина.

Еве некои од резултатите од истражувањето:

%d0%bc%d0%b0%d1%80%d0%ba%d0%b5%d1%82

Sprout додава:

Менаџирањето, делегирањето и мерењето на примените пораки започнува со креирањето на интеракција со вашата заедница. Иако компаниските блог постови како #ThrowbackThursday се одлични, но истражувањето покажува дека потрошувачите бараат нешто посуштинско од генерични Твитови оваа сезона – потрошувачите бараат релевантна содржина.

Скоро 20% од испитаниците изјавиле дека бараат повеќе промотивни пораки од брендовите додека пак околу 40% имаат желба за поголема ‘’доза на празнична магија’’.

Сега изберете платформа

Twitter се уште е избор на потрошувачите за конектирање со бренд менаџерите. Од поставување на прашања, до изразување на грижи па и пофалби до брендовите, потрошувачите често обрнуваат големо внимание на споделените твитови.

Зошто е тоа така?
Времето за одговор  е добар индикатор кој е подостапен на платформата за микро-блогирање покажуваат податоците.

Постои значајна разлика во времето за одговор помеѓу социјалните мрежи. На Twitter повеќе од 20% од пораките добиваат одговор, додека пак таа бројка на Facebook, опадна до 13%.
Типот на содржина кој се споделува на секоја мрежа исто така варира. Можете да очекувате да видите повеќе конверзации и одговори на Twitter каде има 11 промотивни Твитови дневно, на Facebook пак ваквите брендови ја користата платформата за да споделат 22 промотивни објави.

За да бидете ефикасни, направете листа на можни прашања од потрошувачите и поставете ги во делот ‘’најчесто поставувани прашања’’ како листа на вашиот веб сајт. Доколку го направите ова ќе обезбедите шаблон кој ќе ви послужи како референца кога ќе се сретнете со прашања кои се повторуваат.

Работете од напред со цел да поставите потсетници за Twitter или  Facebook за продажба, часови на работа и информации за испорака со цел да се избегне повторување на одговорите  на специфични одговори.

Користете ја сезоната на празници за да работите на вашите стапки на одговори, шеми на праќање на пораки и целокупната стратегија за социјалните медиуми. Доколку предвидувањата на истражувањето за 2017 година се покажат точни тогаш ќе ви биде драго што ќе имате веќе дефиниран  ефективен празничен пристап.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365