Home » Во фокусот » Вирална Божиќна кампања на Ерсте Груп во шест земји

Вирална Божиќна кампања на Ерсте Груп во шест земји

За прв пат во својата историја, Ерсте Груп лансираше меѓународна онлајн кампања во пет земји за овој Божик. Кампањата во чие јадро е новиот слоган #believeinyouself, обезбедува врвна продукција која зане како да ги разбуди чувствата во ова празнично време. Покрај Австрија, рекламата ќе се прикажува и во Хрватска, Романија, Унгарија и Србија.

Со воведувањето на слоганот #believeinyouself минатата година, Ерсте Груп започна да гради уникатен идентитет на брендот за сите свои банки во седум земји од Централна и Источна Европа.

“Приказната за малиот еж чии боцки му го отежнуваат животот е всушност приказна за сите нас – секој од нас искусил такви мигови и чувства. За време на речиси 200-годишната историја, Ерсте Груп отсекогаш ги поддржуваше и им веруваше на луѓето и ќе продолжи да го прави тоа. Овај спот кој го загрева срцето се базира на нашите основни вредности и ги преведува во слатка божиќна приказна”, вели Мартин Раджаби-Расет, бренд директор во Ерсте груп.

Кампањата која е лансирана исклучиво на Фејсбук се занимава со оваа тема и се потпира на емоциите на гледачот во празничната сезона. Ова е време на љубов, време кога луѓето чувствуваат потреба да бидат блиску со своето семејство и пријателите. Но, сите ја немаат таа привилегија да уживаат за Божиќ. И затоа е уште поважно да веруваме не само во себе, туку и во другите. За луѓето со вакви убедувања, ниедна препрека не е премногу голема, ниту постои премногу стрмен пат што не може да се совлада.

Во првите 24 часа од објавувањето, видео-кампањата ја погледнале повеќе од 1,5 милиони луѓе, што не е изненадувачки бидејќи е навистина одлична.

Мајкл Наги, креативн директор на агенцијата Jung von Matt / DONAU која ја осмисли кампањата, изјави: “Благодарение на Џон Луис, Божиќните реклами станаа глобален феномен. Многу сум многу задоволен што нашата шармантна приказна #believeinyouself стана дел од тоа”.

“Особено за време на Божик, во време на љубовта, добро е да веруваме не само во себе, туку и во добрината на другите. Без разлика колку некои препреки изгледаат непремостливи, љубовта ќе најде начин. Малиот еж и неговите пријатели не` потсетуваат на тоа”, додава Андреас Пуц, извршен директор на агенцијата Jung von Matt / DONAU и автор на текстот за оваа кампања.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365