Надворешното огласување во Хрватска оваа година доби неочекувано, забавно и иновативно кампањско издание благодарение на Barcaffè и агенцијата Pro Media Group. Пред скоро време, жителите на Загреб во еден трговски центар можеа буквално да ја „галат“ најмеката реклама во градот, додека во централното градско подрачје бесплатно да ја преземат својата доза Barcaffè Cappuccino преку креативни и технолошки унапредени билборд решенија.
Оригиналната Barcaffè Cappuccino кампања, реализирана во соработка со словенечката креативна агенција 101 и медиумските партнери Go2Digital и Europlakat, внесе нови и експериментални формати во хрватската индустрија за надворешно огласување. Инспирирана од мекоста на пената од капучино, кампањата беше дизајнирана како мултисензорно искуство кое нуди моменти на релаксација и уживање во рамките на динамичниот урбан амбиент.
„Имавме за цел да ги создадеме најмеките реклами досега. Текстурата на крзното веднаш создава чувство на пријатност – истото она што го поврзуваме со капучиното“ – нагласува Тихана Вујчиќ, директорка за маркетинг во Barcaffè. Идејата беше преточена во дигитален „сити-лајт“ формат со двострано поставување, обложен со мек материјал што потсетува на крзно, со интегриран дигитален екран и реалистичен 3D приказ на производот.
Иако првичниот план предвидуваше поставување на сити-лајт на отворено, поради чувствителноста на материјалот, истиот беше инсталиран во трговски центар – одлука која, како што се покажа, го зголеми ефектот. „Посетителите застануваа, го галеа огласот, го снимаа, правеа селфиња… Интеракцијата беше огромна“ – објаснува Ана Црљен-Галовиќ од Pro Media Group, задолжена за имплементација на кампањата на хрватскиот пазар.
Второто, масовно забележано кампањско решение беа билбордите со интегриран модул за „земање примерок“, од кои минувачите можеа буквално да го „соберат“ своето Barcaffè Cappuccino. „Во зимски услови, тактилните материјали на надворешните плакати не се секогаш идеално решение, па затоа приоритетот го префрливме на искуството на преземање на производот директно од огласот. И тоа се покажа како одличен стратегиски потег“ – додава Црљен-Галовиќ. Рекламите навистина привлекоа големо внимание, а брендот доби ретка можност за органска и позитивна интеракција со потрошувачите.
Зад најмеките огласи на годината стоеше сложена координација меѓу Barcaffè и агенциите 101, Pro Media Group, Go2Digital и Europlakat. Од визуелните решенија и дигиталните елементи до меките материјали и интеграцијата на можноста за собирање примерок, секој аспект мораше да биде прецизно усогласен. „Најдобрите идеи вредат само ако можат да функционираат во реалниот свет. Кога тимовите ќе се синхронизираат, се раѓаат успешни креативни проекти – како што е токму овој“ – заклучува Ана Црљен-Галовиќ.
Кампањата е дел од пошироката Barcaffè Cappuccino 360° комуникациска стратегија која вклучува телевизиски, радио и дигитални канали, при што сегментот на надворешно огласување носи смел и оригинален исчекор во хрватската креативна индустрија. Неконвенционалните формати во јавниот простор комбинираат искуствени, визуелни и интерактивни елементи на осмислен и забавен начин, поставувајќи нови стандарди во надворешното огласување.



















