• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Canva ги предвидува дизајнерските трендови за 2024 година

26/12/2023
in Во фокусот, Истражувања, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што привршува тековната година, дизајнерите и креативците ширум светот веќе го насочуваат погледот кон иднината, предвидувајќи ги боите, формите и стиловите што ќе ја дефинираат новата 2024 година. Меѓу нив и платформата за графички дизајн Canva ги претстави своите предвидувања за трендовите кои ќе ја одбележат колективна креативност на нивната заедница од 170 милиони корисници.

„Врз основа на растечката популарност на елементите во нашата библиотека на содржини, трендовите на пребарување и новите обрасци меѓу нашата глобална база на корисници и увидите од нашиот внатрешен дизајнерски тим, ги идентификувавме врвните пет дизајнерски трендови кои се очекува да бидат големи во 2024 година“ – посочуваат од Canva.

р е к л а м а

Предвидените пет дизајнерски трендови на Canva за 2024 година се:

  1. Пикселација: Прецизно, но разиграно

Со корени во технолошката естетика, пикселацијата се заснова на прецизно, но разиграно изразување. Овој тренд на графички дизајн ќе се иснпирира од класичните компјутерски анимации кои евоцираат чувство на комфорт и носталгија.

Пикселираните илустрации не се ништо ново во креативниот свет, но тие еволуираа со возбудливи додатоци како пикселирана типографија, интригантни аранжмани на ликовните елементи и инвентивна употреба на мрежи.

Пикселацијата станува сè попопуларен тренд, со 126% раст на пребарувањата на Canva во 2022 година и дополнителни 179% во 2023 година.

Од Canva им предлагаат на своите корисници да експериментираат со визуелни елементи категоризирани под клучните зборови како “8-bit”, “arcade”, “nostalgic”, “pixel art” и “pixelated”.

  1. Тек и форма: Органското се среќава со геометриското

Таканаречаната „Flow & Form“ е интригантна комбинација на геометриски и органски форми која прави импакт со само неколку контури. Едноставен, експресивен и апстрактен, овој тренд е разигран, но може да биде и моќен. Можете да го забележите во апстактната уметност, во флуидниот минимализам на ѕидните мурали, како и кај младешките брендови кои сакаат да ги привлечат срцата и да го променат мислењето на луѓето.

Спојот на динамични форми со избалансирани светли бои создава волшебна алатка за визуелна комуникација. Флуидните органски облици ќе продолжат да доминираат во амбалажите и визуелните идентитети на брендовите, формирајќи композиции и врамувајќи текст или фотографии, а паметната употреба на забавни и преувеличени геометриски елементи му дава на секој бренд еден разигран, но современ изглед.

Овој тренд останува популарен стил, со раст во пебарувањата од 27% во текот на минатата година. Доколку користите Canva, пребарувајќи елементи со клучни зборови како: “blob”, “minimalist”, “organic”, “outline”, “scribble” и “shapes”.

  1. Колаж во движење: Променете ја вашата перспектива

„Колажот во движење“ влече инспирација од културата на фан-магазини и рачно изработени фото-дневници. Тоа е секогаш популарниот тренд на колажи, но во ново руво – бидејќи ништо не ја плени публиката како движењето, а овој тренд е олицетворение на привлекувањето внимание.

Од Canva предвидуваат дека овој тренд во дизајнот ќе преовладува во креацијата на видео содржини во 2024 година, вкоренет во нашата општа потреба да ги зачуваме сеќавањата за минатото во новиот свет кој брзо се движи и постојано се менува.

Пребарувањата за термините “cut out” и “scrapbook” пораснале на Canva за 249% и 173% во текот на оваа година. Други термини кои го доловуваат овој тренд се: “animated”, “collage”, “maximalism”, “movement” и “zine”.

  1. Надреализам: Оставете го реалниот свет зад себе

Инспирирани од истоменото уметничко движење во 20 век, надреализмот повторно станува популарен кај луѓето за да го предизвика нивниот поглед на светот. Уметноста на фантазијата, етеричните дизајни и потсвесните асоцијации се наоѓаат во сржта на овој тренд – подгответе се да избегате од реалноста и да замислите нова.

Надреализмот е фантастично бегство од денешната, понекогаш тешка, реалност. Тој особено резонира со младата Генерација Z која сака дигитални содржини кои се намерно „откачени“ или „бизарни“, создавајќи неочекувани компарации и предизвикувајќи чувство на некаков „туѓ свет“ или на нешто „чудно“ – што можеби веќе сте го забележале во некои од најновите модни трендови и кампањи. Денешната помлада генерација го вреднува личниот идентитет, индивидуалноста и експресионизмот, што со себе носи визуелни елементи кои се неконтролирани и неконформистички – а брендовите и организациите веќе обрнуваат внимание на сето тоа.

Сето ова го поткрепуваат и бројќите – пребарувањата на Canva за клучните зборови “dreamy”, “ethereal” и “fantasy” пораснале за 114%, 60% и 80% во текот на оваа година.

  1. Смело ребрендирање

Смелиот брендинг се враќа во 2024 година. Размислувајте во насока на живописни, флуоресцентни палети на бои и заоблени sans-serif фонтови кои канализираат чувства на позитивност, забава и оптимизам.

Смелите типографски системи и неонските нијанси на боја како „сајбер-лимета“ ќе заземат централно место, станувајќи фокусни точки и основни елементи на дизајнот. Боите кои предизвикуваат лачење на допамин ќе бидат креативно комбинирани со специјално изработени фонтови, внесувајќи свежа динамика и ритам во визуелните идентитети на брендовите.

Од Canva предвидуваат голем број ребрендирања на големи компании, затоа што ќе сакаат да ја привлечат новата генерација. А, како што дизајнот станува се подемократизиран, користењето менливи или специјално изработени фонтови ќе им овозможи на брендовите да се издвојат во презаситениот пазар. Смелите избори можеби се сметаат за ризични, но овие денови тие се неопходни за пробување низ „вревата и метежот“.

Пребарувањата од корисниците на Canva за термини како “lively” и “vivid” експлодирале оваа година, со неверојатен раст од 32000% и 19000%. Во рамки на истиот тренд ќе бидат корисни и пребарувањата на клучни зборови како: “bold”, “bright”, “electric”, “neon”, “sansserif” и “vibrant”.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.