На четвртиот ден од меѓународниот адвертајзинг фестивал Cannes Lions беа доделени нови девет Grand Prix награди во шест различни натпреварувачки категории, со што вкупниот број на Grand Prix награди на овогодишното издание на фестивалот достигна 37.
Денес се одржува последниот ден од богатата фестивалска програма со што ќе се комплетира овогодишното издание на Cannes Lions, кое поради пандемијата се реализира во виртуелен формат, при што се очекува да бидат доделени и последните Grand Prix награди.
Популарните кански „лавови“ важат за најпрестижното светско признание во областа на пазарните комуникации и креативноста, а за нив оваа година се бореа над 29 илијади кампањи од целиот свет кои што беа реализирани во последните две години.
Во продолжение Ви ги пренесуваме добитниците на Grand Prix награди на четвриот фестивалски ден, по категории:
Creative Business Transformation
- “Act for food” на Marcel Paris за Carrefour
Creative Ecommerce
- “Raising profiles” на FCB Inferno заThe Big Issue и LinkedIn
- “Tienda Cerca” на Draftline Bogotá за AB InBev
Creative Effectiveness
- “Crazy Dreams” на Wieden & Kennedy Portland за Nike
Brand Experience & Activation
- “Stevenage challenge” на David Madrid и David Miami за Burger King
- “True name” на McCann New York за Mastercard
Radio & Audio
- “Sick beats” на Area 23 за Woojer
Mobile
- “Naming the invisible by digital birth registration” на Ogilvy Pakistan за Telenor Pakistan
Innovation
- “Degree Inclusive Deodorant” на Wunderman Thompson Buenos Aires за Unilever