• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како графичките дизајнери ги коментираат логоата на Претседателските кандидати во САД

13/08/2015
in Во фокусот, Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со објавувањето на кампањата на Џон Касич во вторникот, бројот на претседателски кандидати на Америка за 2016 година се искачи на 21. И секој од нив се надева да се брендира себеси со уникатно лого.

Логоата на кампањите на кандидатите нудат увид во она што кандидатите се надеваат дека ќе им го пренесат на гласачите.

Четвроциа графички дизајнери, кои го поминале својот живот откривајќи ги овие комплексни концепти до најситниот потег, зборуваат за тоа како ги доживуваат и што значат логоата на претседателските кандидати и кои од нив ги оценуваат за најдобри а кои за најлоши.

р е к л а м а


Стивен Хелер – 
Ко-претседател на одделот за дизајн на Факултетот за ликовни уметници, автор на 170 книги за графички дизајн и популарна култура и добитник на Националната награда Смитсонијан дизајн.

Најлошо лого: Рик Пери – Засрамувачкото лого на Пери не значи дека се подобри логоата на Линдзи Грахам и Џорџ Потакии. Меѓутоа нивните графички ракувачи го знаат значењето на стандардите. Со други зборови, ако претпоставиме дека тие нема долго време да останат во трката, луѓето на Грахам и Патаки имаат добра смисла да не трошат премногу креативна енергија или пари за нивните кандидати.

Рик Пери
Логото на кандидатот Рик Пери

Да започнеме со формата на логото на Пери: Кругот беше успешен за американскиот претседател Барак Одама поради очигледни причини. Овде се чини дека има малку смисла, бидејќи името на Пери не одговара со контурата на кругот. Проредот е премногу широк за неговото име, кое е совладано од кругот и премногу тесно за зборот „претседател“ кој нема посебна моќ како збор во овој концепт.

Глупавоста во логото е буквата „Р“ која едвај се гледа поради ѕвездата над неа. Односот на ѕвездата со буквата е аматерска.

Најдобро лого: Хилари Клинтон – Постојат многу филозофски причини поради кои треба да се критикува логото на Хилари, меѓутоа едно нешто е сигурно со оглед на графиката на логоата на кампањата во 2016 година – ова лого е најоригиналното со оглед на неговата минималност и подвижност. Исто како Обама што „играше“ со логото и неговата буква од презимето, така направи и Хилари.

Хилари Клинтон лого
Логото на кандидатката Хилари Клинтон

Дејвид Карсон – Графички дизајнер познат по неговата работа во магазини како „RayGun“, „Transworld Skateboarding“ и „Beach magazine“. Држел говор за ТЕD и е добитник на златен медал на американскиот институт за графичка уметност.

Најлошо лого: Хилари и Џеб – Со првата кампања на Обама, за прв пат Америка виде колку логото е важно за изборите и за кампањата на еден претседател – нешто што претходно се занемаруваше во текот на американската политичка историја.  Победата и возбудата на Обама меѓу новите и помладите гласачи делумно може да се објасни со силната употреба на емотивното лого.

Jeb logo
Логото на кандидатот Џеб

Хилари од друга страна направи погрешен чекор. Првата реакција која ја имав кога го погледнав нејзиното лого беше: Болница десно. Логото изгледа далечно, ладно, непоканувачки и веројатно добиваме иста перцепција како и самиот кандидат. Се чини дека секој кој има пристап до компјутер би можел да направи вакво лого. Во графичкиот дизајн, и во дизајнот на логоата, многу е тенка линијата помеѓу едноставно и моќно, и едноставно и досадно. Мислам навистина, стрелка која ја формира буквата Н? Логото на Хилари ја прави глупава професијата графички дизајнер. Во неодамнешната анкета, на околу 70% од Американците не им се допаѓа логото на Хилари. Во мојата книга, како графички дизајнер, ова е јасен пропуст.

Што се однесува до Џеб, не верувам дека некој имал полошо претседателско лого од Хилари, меѓутоа Џеб ме увери во тоа. Мојата прва реакција кога го видов неговото лого? Хокеј. Неговото лого не кажува ништо ново, ништо возбудливо, прогресивно ниту пак сериозно.

Најдоброто лого: Ренд Пол – Иако оваа година стандардот е доста низок, можам да речам можеби логото на Ренд Пол е најдобро поради неговата искреност и директност и фонтот, иако јас би направил промена на пламенот.

Rand Paul logo
Логото на кандидатот Ренд Пол

Геил Андерсон – Партнер во „Anderson Newton Design“; предава на Училиштето за визуелни уметности.

Најлошото лого: Џеб! – Логото навистина ми пречи. Премногу е неформално. Со додавањето на извичник на веќе обично име покажува дека можеби сме стари другари, а тоа не го барам за претседател.

Најдоброто лого: Хилари – Логото на Хилари е доста критикувано затоа што стрелката е насочена кон десно, меѓутоа за мене тоа е насока кон иднината. И најдобрите логоа секогаш изгледаат едноставно.

Џон Касерта – Основач и директор на „The design office“, работен простор за независни дизајнери.

Најлошото лого: Хилари – Хилари користи политички бои. Меѓутоа логото е премногу дијаграматско за да понуди чувство дека станува збор за жена. Како што вели една моја колешка: „Сакам да ми се допаѓа, и сакам таа да ми се допаѓа, меѓутоа не ми се допаѓа никој“.

Најдоброто лого: Берни – Успешните логоа можат да го покажат карактерот на личноста како и неговата политичка идеологија. Џеб и Берни соодветно ги користат нивните имиња во неформални, пристапни фонтови.

Berni logo
Логото на кандидатот Берни

Извор: Факултети.мк

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.