• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

LIONS го објави новиот годишен извештај за „Состојбата на креативноста“

26/03/2024
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Советодавното тело на организацијата на најпознатиот фестивал на креативнста во светот, Cannes Lions, го објави новиот годишен извештај за „Состојбата на креативноста“. Главниот дел од истражувањето – и најголемата студија од ваков вид – претставува комплет алатки базирани на податоци кои имаат за цел да им овозможат на искусните маркетери брзо да го разберат креативниот пејзаж во светот, со функционални совети за тоа како да се поттикне растот на бизнисот ползувајќи ја токму креативност.

Студијата е насловена „Communication Breakdown On The Road to Recovery“, а Спенсер Фокс од LIONS Advisory посочи: „Ова е уникатен прозорец во глобалниот креативен пејзаж, и она што го гледаме е дека иако чувството е оптимистичко кога е насочено нанадвор, внатре во индустријата се случува судир. Постои оптимизам околу напредокот и инвестициите, но и тензии кои треба да се надминат ако сакаме да го реализираме потенцијалот на креативноста како двигател на растот. Во суштина, има надоразбирање во комуникацијата“.

р е к л а м а

Во 2023 година, постојаните макроекономски грижи ги задушија амбициите на креативната индустрија и принудија буџетски кратења, но во 2024 година се случува многу попозитивна приказна. Бизнисите известуваат за ветувачки раст и зголемување на маркетинг инвестициите, при што 51% од испитаниците од брендовите и агенциите велат дека очекуваат посилен раст оваа година. Сепак, можноста да се капитализира оваа можност со револуционерни креативни дела може да биде изложена на ризик, при што одговорите откриваат две растечки тензии кои создаваат раздор меѓу клучните чинители во креативноста.

Овогодинешната студија открива дека постојат очигледни несогласувања во тоа како брендовите го доживуваат односот агенција-клиент во споредба со нивните агенциски партнери. Кога беа прашани за партнерството, брендовите изразија попозитивен став кон него, додека креативните партнери претставија сосема поинаква слика. Тоа сугерира дека брендовите се помалку запознати со реалноста на нивната ситуација.

Високото раководство била втората цел на критики. Испитаниците од страна на брендовите изразија тешкотии да ги убедат директорите да ја прифатат креативноста. Ова делумно се припишува на отсуството на креативни луѓе во лидерските тимови, така што местата ги заземаат потрадиционални маркетери кои избегнуваат ризик. И покрај тоа што мнозинството луѓе сакаат да ги поместат границите на нивната креативна работа, конзервативните лидери им предизвикуваат чувсто како да не можат да го сторат тоа.

„Нашите наоди покажуваат дека брендовите кои предвидуваат повисок раст за 2024 година имаат 6 пати поголема веројатност да ѝ дадат приоритет на креативноста, а за 4.6 пати е поголема веројатноста дека ќе имаат поголем буџет за маркетинг во однос на 2023 година и дека ќе вложат повеќе инвестиции во градењето на брендот. Тоа е конзистентентен показател за деловната вредност на креативноста“ – истакнува Фокс.

Нудејќи сеопфатен преглед на трендовите и двигателите кои го обликуваат бизнисот на креативноста, студијата е изработена врз основа на глобално анкетирање на речиси 3000 креативци и маркетери, вклучувајки и разговори еден-на-еден со лидери од целиот спектар на индустрија. Целосниот извештај за „Состојбата на креативност“, изработен од LIONS Advisory, е достапен за бесплатно симнување на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.