• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

The Body Shop, брендот што носи промени, пристигна во Македонија

02/03/2023
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

„Бизнисот го обликува светот и има моќ да го менува општеството“, велеше дамата Анита Родик, основачка на бунтовниот британски бренд на козметика инспирирана од природата, The Body Shop, кој влегува на македонскиот пазар. Нивната концептуална продавница, лоцирана во „Скопје Сити мол“, се отвори синоќа со дебата насловена „Убавина што носи промени”, откако претходно 15 жени, мажи, девојки и момци, продефилираа со транспаренти на кои беа испишани пораки за љубов кон себеси, кон заедницата и кон планетата.

„Љубовта кон себеси е нашата супермоќ“, „Убавината е надворешен израз на сè што ти се допаѓа кај тебе“, „Реупотреби. Наполни. Повтори.“, „НЕ за производи тестирани на животни“, „ДА за веганска убавина“… ова се само дел од пораките кои беа пренесени преку „Маршот на убавината“. Во рамките на дебатата, пак, дискутираа повеќе инфлуенсери, новинари, активисти и јавни личности, а ја модерираше авторката, феминистка и некогашно ТВ-лице Ана Јовковска. Беа отворени повеќе прашања на овие теми, на пример што значи љубов за себеси, како се справуваме со притисокот на општеството во поглед на стандардите за убавина и како индустријата за разубавување да се промени за да биде одржлива и да остава помал отпечаток врз околината и живиот свет.

р е к л а м а

Ваквото отворање воопшто не е изненадување за љубителите на брендот во чија приказна, која трае повеќе од 40-години, се вткаени многу битки за позитивни промени, за човекови права, за заштита на животните и околината и промовирање љубов кон себеси.

Моќта на убавината што носи промени

Водена од филозофијата дека бизнисот треба да е сила што носи позитивни промени и од желбата да живееме во пофер и поубав свет, Родик ја отвора првата продавница на The Body Shop во 1976 година во Брајтон, Англија, со само 25 рачно направени производи, инспирирани од природата. Таа сакаше да изгради бренд кој ја истражува околината со страст, љубезност и љубопитност и да почне револуција втемелена на љубов. Нејзината мисија беше да создаде бизнис кој го негува човековиот дух, инспирира активизам и ѝ дава на планетата повеќе отколку што зема од неа. И успеа во тоа.

Со повеќе од 3.000 продавници во 80 земји и над 700 производи, денес The Body Shop е вистински глобален бренд. Нуди висок квалитет, нега на кожа, коса и декоративна козметика инспирирани од природата, создадени етички и одржливо. Со активизмот во својата ДНК, The Body Shop продолжи да бара социјална правда секаде каде што тргува, што му донесе поддршка од цели генерации вработени и потрошувачи, кои ги делат истите вредности.

Моќта на природните состојки

Како што растеше The Body Shop, Анита Родик патуваше околу светот за да пронајде функционални природни ресурси и притоа учеше за ритуалите на убавина и за таинствени состојки што се користат во различни краишта. The Body Shop и денес чувствително тргува со мудроста и со богатството на природата. Сите нивни вредни природни состојки како еделвајс, шеа и чајно дрво се етички и одговорно одгледани и купени. Секој производ раскажува приказна.

Потрошувачите во Македонија ќе добијат можност да пробаат некои од најдобро продаваните продукти, како ултрабогатиот шеа-путер за тело создаден од состојки добиени од партнерите од Гана преку Програмата за фер-трговија со заедницата, моќното прочистувачко масло од чајно дрво добиено од Кенија или, пак, дневниот серум-концентрат Еделвајс, еден од најбараните производи, кој ја измазнува и ја заштитува кожата од агресорите на околината.

Планетата на прво место

Како посветен двигател на позитивни промени, The Body Shop ги моделира своите продавници, вклучително и новата во Скопје, врз база на стратегијата на брендот да го минимизира сопствениот отпечаток врз околината. Продавницата во „Сити мол“ е изградена од 100% рециклирано дрво и рециклирана пластика коja требало да заврши на депонија, како и од цинк и алуминиум, нискоенергетски метали кои може неограничено да се рециклираат. Концептот на продавницата, како дел од локалната заедница, е да биде интерактивен простор кој ги охрабрува луѓето да ја истражат сетилната раскошност на природниот свет додека разговараат за прашањата што им се важни.

Реупотреби. Наполни. Повтори

The Body Shop знае дека малите дејства може да направат разлика и токму затоа има мисија да ја направи секојдневие амбалажата за повторно полнење. Купувачите може да набават алуминиумско шише од 300 милилитри, наменето за повторно полнење, и да го полнат со некој од најбараните гелови за туширање, шампони, кондиционери и течни сапуни.

Вработените во продавницата секогаш се пријателски расположени и подготвени да им помогнат на купувачите, и да ги запознаат со сите аспекти на продавницата, со приказните на производите и со рециклираните материјали во кои се спакувани. Едуцирани се да дадат стручен совет за грижа за телото, кожата и косата, како и за шминка, персонализирано за секој купувач.

На официјалното отворање присуствуваше и Џулија Смит, заменик-амбасадорка на Обединетото Кралство во нашата земја, која заедно со Ана Крстевска-Каламадевска, генерален менаџер на The Body Shop Македонија, ја пресече лентата.

– The Body Shop секогаш отворал теми и почнувал дискусии. Сакаме оваа продавница да биде токму тоа – место каде што луѓето ќе се чувствуваат добро и ќе споделуваат задоволство затоа што прават позитивна промена – вели Крстевска-Каламадевска.

Брендот најавува и скорешно отворање на е-продавница, која ќе им ги доближи производите на The Body Shop на потрошувачите од целата земја.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.