• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Александра Дилевска и Василије Ќорлука од Кан : “Горди сме на нашиот исклучителен тим. Кан е само уште една потврда за нивниот светски квалитет“

21/06/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Топ вест која одекна денеска од Кан, срцето на светската креативност каде деновиве се оддржува 63-тото издание на најголемиот светски адвертајзинг фестивал Cannes Lions, е дека кампањата која произлезе од креативниот тим на Сачи&Сачи Скопје, дел од Публицис Македонија засега освои 3 кански лавови (една злато и две сребра). Велиме засега, бидејќи наредниве денови следуваат уште три наградни церемонии од фестивалот, а кампањата Sea Hero Quest обезбеди пласман во финалето (што само по себе е неверојатен успех) уште во неколку други категории, па реални се очекувањата дека контото на освоени награди уште повеќе ќе се зголеми.

Овој неверојатен успех е уште една потврда дека македонската креативна сцена може да се носи рамо до рамо со светската креативна елита, и уште повеќе, да доминира, освојувајќи ја повеќекратно најрелевантната и најпрестижната награда во маркетинг индустријата.

Мора да признаеме, возбудата беше голема кај нас и не можевме да дочекаме да чуеме како се чувствуваат Александра Дилевска – Извршната директорка на Публицис и Василије Ќорлука – Извршениот креативен директор на тимот од кој потекна целата идеја и концепт за оваа кампања, па денеска ги побаравме директно во Кан да ни споделат за нивните импресии после преспиената ноќ.

р е к л а м а

“Горда сум на нашиот тим што  создаде исклучителна идеја која ги надминува нашите географски граници. Тоа секогаш ни било амбиција и среќна сум што го постигнуваме тоа – овој пат со признание на Канскиот фестивал“ – вели Александра Дилевска во изјавата за Маркетинг365 и надополнува: “ Ова е одличен пример за соработка и синергија на локалниот тим со интернационалната мрежа на  голем интернационален клиент како Дојче Телеком, со што наша локална идеја доби голем импакт и глобален scale. Sea hero quest e игра која ја играат милиони и истовремено придонесуваат за добра цел. Нас ни е важно дека оваа идеја го обединува во себе најдоброто: креативност и иновативност која е длабоко вкоренета во вредностите на брендот на клиентот, одлична продукција, cross- border соработка, светски експерти и научници, и реални резултати за клиентот и за поширокото општествено опкружување.“

Александра Дилевска, извршен директор на Публицис и Василије Чорлука, креативен директор
Александра Дилевска, извршен директор на Публицис и Василије Ќорлука, Извршен креативен директор

Василије Ќорлука, Извршниот креативен директор во тимот на Сачи&Сачи Скопје, од чии редови произлезе идејата и концептот за кампањата, ни сподели малце повеќе за тоа како настана  Sea Hero Quest:

“Како резултатат на нашата долгогодишна успешна работа за Телеком во Македонија, кој е дел од Deutsche Telekom, македонскиот офис на Saatchi&Saatchi доби шанса да работи на интернационален бриф со кој на иновативен начин ќе се домонстрира моќта на DT мрежата, но уште поважно и моќта на споделувањето меѓу луѓето.  На истиот бриф паралелно работеа повеќе од 20 други канцеларии S&S и DDB низ целиот целиот свет, од Лондон, преку Берлин, до Јоханесбург и Дубаи. Идејата која се роди на една од нашите креативни сесии беше едноставна, но веднаш го привлече вниманието на остатокот од интернацоналниот креативен тим – Што ако направиме мобилна игра која во исто време помага да се реши некој од водечките проблеми на човештвото? Што ако само еден мал дел од 6те милијади часови кои човештвото ги поминува играјќи игри секоја недела, се искористи за добро? Тоа беше сржта на нашата идеја за кампањата #GOODGAME – вели Василије видно возбуден и надополнува: “По заеднички консултации, решивме дека токму Деменцијата, како брзо растечки проблем со кој се соочуваат скоро 50 милиони луѓе во светот, треба да биде нашата тема. Дополнително, Деменцијата е болест ги уништува сеќавањата на луѓето, што е во директна спротивност со суштината на DT брандот – Сподели доживувања. Неколку дена после тоа од макетинг тимот на DT во Бон, дознав дека им биле презентирани вкупно 35 идеи од кои на крајот токму нашата идеја беше одбрана да се рализира.“

Другото е историја. Следуваа повеќе од 15 месеци напорна работа, неверојато залагање на креативците од S&S во Лондон со кои заеднички се оформи тим од врвни научници во полето на Деменцијата, врвно студио за развој на мобилни игри, универзитети, истражувачки центри и други институции се со цел да се добие игра која е интересна и забавна, но која во исто време генерира податоци кои им помагаат на научниците во борбата против Деменцијата.

Нашиот креативен тим го сочинуваат исклучително памети и вредни момци и девојки!

Реалниот импакт на проектот е нешто на што Василије Чорлука е особено горд а оваа награда е заслуга на целиот тим на Сачи&Сачи : “Она што ме прави навистина горд и што беше признаено на овогодинешниот фестивал во Кан е дека SeaHeroQuest е реален проект, со реално и далекусежно влијание. Ние во адвертајзингот не секогаш ја користиме можноста што ја имаме, а тоа е да направиме нешто што навистина ќе го смени светот на подобро. Затоа овој проект навистина ми значи! – вели во неговата изјава за Маркетинг365 и надополнува:  “Веќе во првите неколку дена на фeстивалот, освоивме неколку сребрени и еден златен лав – се надевам дека ова ќе биде најдобра препорака за нас и за нашите клиенти, што повеќе да работиме на проекти и кампањи кои ќе направат реална разлика во животот на луѓето. За нас е важно што се уверивме дека еден мал но квалитетен креативен тим во Скопје, кој го сочинуваат неколку паметни и исклучително вредни момци и девојки, може да понуди квалитетни идеи кои без проблем се “носат” со најдоброто во светот во нашата фела. “

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.