battlestar-galactica-mk-630x90
Home » Во фокусот » Здрава исхрана? Back to the basics

Здрава исхрана? Back to the basics

Chipotle e синџир на ресторани во САД, Канада, Велика Британија и Франција, чија што кампања Back to the basics доби 2 Grand Prix-a на 2012 Cannes Lions festival. Рекламата може да ја погледнете тука.

Овој септември, Chipotle oбелодени една слична кампања за нивната најнова апликација/игра која што го води играчот кон здрава исхрана борејќи со се многубројни препреки додека дојде до неа. Рекламата е всушност тоа, модерниот свет е полн со нездрава храна а обичниот човек треба да се бори за да ја најде здравата исхрана во светот полн со нездрави количества на храна. И, да, веќе собра 3 милиони гледања за 4 дена (од 11.09 до 15.09.2013).

Трендот на YouTube базирани реклами е се повеќе присутен и секако, насочен кон помладата генерација. Истата и најбрзо реагира, како што и е случајот.

Дали повторно ќе добие Chipotle Grand Prix?

Автор Мирослав Мечкароски

Мирослав е инволвиран во различни маркетинг проекти на различни платформи, со акцент на интернет медиумите и нивното влијание. Омилената дестинација му се бренд стратегиите и јавното говорење (+ПР), а како деликатес ги смета проектниот менаџмент и менаџментот на настани.

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365