Home » Герила маркетинг » Добијте гратис патување by Heineken

Добијте гратис патување by Heineken

Дали би го спакувале својот план за наредните неколку дена, би го фрлиле во ѓубре и би одлетале на непозната локација?

Зошто да не?

Во една од најновите герила маркетинг кампањи, Heineken на аеродромот JFK во Њујорк постави табла, односно лотарија на која што со притискање на едно црвено големо дугме си чекирате карта за непозната локација. Каде? Лотаријата ќе каже каде.

Иако многумина ќе се откажат поради разни причини, неколкумина авантуристи го прифатија предизвикот.

Овој герила маркетинг е дел од поголема кампања на Heineken / Legends – Dropped, започната во декември 2010, која што прикажува млади луѓе како патуваат низ светот. Едно видео од нив покажува како еден човек едноставно е оставен во тундрата на Аљаска.

Автор Мирослав Мечкароски

Мирослав е инволвиран во различни маркетинг проекти на различни платформи, со акцент на интернет медиумите и нивното влијание. Омилената дестинација му се бренд стратегиите и јавното говорење (+ПР), а како деликатес ги смета проектниот менаџмент и менаџментот на настани.

ФБ Коментари

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365