Home » Во фокусот » Фејсбук ќе издава свој печатен магазин наречен “Grow”

Фејсбук ќе издава свој печатен магазин наречен “Grow”

Дигиталниот гигант влезе во бизносот со принт, но со силни корени во дигиталната сфера

Дигиталниот гигант и најголемата социјална мрежа во светот, Фејсбук, се одлучи на интересен и неочекуван чекор и започна печатен магазин наречен „Grow“, кој ќе излегува квартално.

Со оглед на дигиталните корени на оваа социјална платформа и нивниот масивен модел на онлајн рекламирање, ова претставува интересен потег, но работите стануваат појасни кога ќе дознаеме дека списанието е насочено кон бизнис лидери и менаџери, односно дека е дел од “повеќе-платформска стратегија на содржини”, кој вклучува серија настани што ги покриваат Велика Британија, Франција, Италија, Германија и Шведска оваа година, а тоа само на покана.

Сите содржини на Grow ќе бидат достапни онлајн, на неговата Фејсбук страница и блог. Оваа социјална мрежа вели дека се подготвува и “нов дигиталниот дом” за Grow, а покрај тоа, за дистрибуција на неговата содржина Фејсбук ќе ги користи и дигиталните платформи како Instagram и LinkedIn.

Според најавите од Фејсбук, принт верзијата на магазинот Grow ќе биде достапна во “избрани бизнис салони на аеродромите и железничките станици” за деловните луѓе кои многу патуваат.

“Знаеме дека бизнис лидерите имаат ограничено време и не можат да читаат долги статии на работа. Така, ние создадовме физичка верзија наменета за патување “, напишаа од Фејсбук во нивниот блог пост за магазинот Grow.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365