• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како преку ФБ да ја зголемите читаноста на Вашата страница ?

18/03/2015
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Гостинска статија на Владимир Шапардановски.

Многу луѓе го употребуваат Facebook како алатка за побрзо да им помине времето или да дознаат повеќе за нивните пријатели. Затоа е и одлична алатка за Вашиот бизнис, да допрете до илјадници луѓе и да ја прочитаат вашата сторија на Вашиот сајт или блог.

Кога и да го отворите Facebook можете да видите дека има премногу стории од различни страници што “Ви се допаѓаат“. Тука негде и Вашата сторија што сте ја објавиле, се „бори“ со останатите за место погоре на времепловот на Facebook. Ќе ви дадам неколку совети со кои мислам дека ќе ја зголемите читаноста и популарноста на Вашата веб страница.

Што да поставите слика или линк ?fb statija

р е к л а м а

Доколку ова ^ е начинот на кој ги поставувате Вашите линкови, тогаш тоа е погрешно и многу малку луѓе ќе ја отворат Вашата сторија.  Во просек Facebook ќе ја проследи Вашата фотографија на 2.3% од Вашите фанови и би требало да достигне опсег од 3.7%.

Во овој случај е добро што можете да соберете поголем опсег бидејќи корисниците имаат поголема навика да „лајкуваат“ и да остават коментар на слика од колку на директен линк. Тука е исто така добро и употребувањето на веб страници кои ќе го скратат Вашиот линк и ќе Ви дадат целосна статистика од каде доаѓаат посетите и преку кој медиум. Тоа можете да го направите преку:

–          Bit.ly

–          Ow.ly

–          Goo.gl

fb 2< Facebook му дава малку поголема предност на директниот линк од Вашата веб страница. Линкот ќе биде прикажан најмалку на 3.8% од Вашите фанови, а би требало да достигне опсег од 5.3%. Вашата сторија ќе мора да биде доста „лајкувана“ и споделувана за да го зголемите опсегот. Но добро е што со последните измени на Facebook не Ви требаат само „лајкови“ и споделувања за една содржина да биде вирусна и да биде зголемен опсегот на истата. Колку една сторија е повеќе кликана толку и опсегот се зголемува. Но треба сторијата да биде доста квалитетна инаку Facebook може да Ве „казни“. За тоа можете да прочитате подоле и за новите правилa на Facebook.

Како да поставите правилно линк за да привлечете поголемо внимание ?

 Кога ќе го поставите директно Вашиот линк на Facebook може да ви излезе со мала слика и со голема слика.

fb 3

Доколку е со помала слика нема да биде многу забележан на времепловот на Facebook и може да Ви резултира со помалку „кликови“. За ова да не Ви се случи поставете слика со најмалку 627 пиксели ширина. Или ширината на сликата да биде 1.91 пат поголема од висината.

Или само прикачете слика директно на Facebook, односно променете ја со поголема слика, некоја која би била поинтересна и би ги привлекло луѓето да кликнат на истата.

fb 4

Внимајте да не прикачите слика со многу текст. Во тој случај доколку решите да ја рекламирате Вашата сторија и на сликата се наоѓа повеќе од 20% текст тогаш Facebook ќе Ви ја одбие рекламата. Тоа можете да го проверите тука.

Исто така можете да го промените насловот и текстот под него доколку не Ви се допаѓа или самата страница Ви додава текст.

Во горниот дел на веста бидете креативни и додате наслов со кои ќе ги заинтригирате читатели. Извадете дел од изјава или дел од текст само. Гледајте да не биде подолг од 2 реченици или да не биде повеќе од 200 карактери. Или мотивирајте ги луѓето да коментираат, поставете прашање со кое би го одговориле и би го зголемиле опсегот на веста.

Во последните измени на Facebook можеби и најинтересно е тоа што почна да ги „казнува“ FB страните и постовите кои сакаат да ги „измамат“ своите читатели со нивните наслови и текстови. Се помалку ќе читаме вести од типот на „Еве видете“, „Неверојатно“, „Нема да верувате“ и останати наслови кои се мамка за читатели да отворат и да дознаат повеќе. Овој начин на прикачивање на стории во последно време е многу популарен и им донесе илјадници фанови на одредени страници. Facebook реши да го промени тоа на следниот начин: кога ќе отворите некоја сторија од Facebook и доколку се задржите на истата подолго време тоа значи дека е квалитетна и Ви се допаѓа истата. Но доколку отворат сторија и за кратко време се вратат на Facebook, ќе значи дека не ве заинтересирало ништо и дека не е квалитетна сторија. Вториот фактор кој ќе влијае на опсегот на постот, е доколку една сторија е отвара неколку илјадници пати а нема никаква интеракција, односно никој не ја лајкнал или искоментирал ќе значи дека не е квалитетна сторија. На краток рок можеби е добро ако не и одлично, со Вашата сторија ќе достигнете илјадници кликови и голема читаност, но на долг рок лошо за останатите стории што ќе ги постирате преку Facebook.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.