Home » Во фокусот » Како скриената „грешка“ го прави логото на Старбакс совршено

Како скриената „грешка“ го прави логото на Старбакс совршено

Постојат случаи во кои совршената симетрија едноставно не е она што го сакате, а ова е одличен пример.

Се сеќавате ли на нашата статија за логото на Google и за тоа како несовршеностите понекогаш се токму она што го прават дизајнот совршен?

Еве уште еден пример. Логото кое го претставуваме денес е сирената на “Старбакс”. Погледнете ја сликата подолу и обидете се да ја пронајдете несовршеноста што го прави ова лого совршено (не е многу тешко да се пронајде).

Иако истражувањата покажуваат дека луѓето од спротивниот пол ги привлекуваат симетрични особини – што на некој начин значи дека симетријата е основата на идеалот за човечката убавина, токму тие несовршености ги прават работите похумани.

И ова е особено важно при дизајнирање лого со лица, бидејќи симетријата во овој случај може да предизвика чувство на студенило и отуѓување, што сигурно е нешто што сакате да го избегнете кога станува збор за брендирање.

Подетална анализа на овој случај, како и процесот во кој дизајнерите дојдоа до финалниот дизајн, пронајдете во статијата на веб-сајтот на FastCompany.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365