• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Coca-Cola ги обединува своите брендови под новата “Taste the Feeling” глобална кампања

25/01/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Coca-Cola ја отпочна својата најголема маркетинг кампања во декадата, обединувајќи ги своите четири бренда под еден нов слоган: ‘Taste the Feeling’.

Гигантот за пијалоци ќе ги отфрли различните бренд идентитети како Red Coke, Life, Zero и Diet/Light Coke. Наместо тоа, сите четири брендови ќе бидат означени како варијанти на Coca-Cola. Ова е прв пат како компанијата го прави ова под една глобална кампања.

taste the feeling

р е к л а м а

Coca-Cola ја тестираше оваа ‘еден бренд’ стратегија минатата година во повеќе маркети низ Обединетото Кралство. Генералниот маркетинг директор на Coca-Cola Маркос де Квинто објасни: “Оваа стратегија на генерирање под-брендови, наместо варијанти, го изобличи главниот бренд. Различните брендови понекогаш беа во спротивност со идентитетот на Coca-Cola. Создавањето на брендови за различни луѓе со различни карактери комплетно го поткопува фундаменталното бренд ветување на Coca-Cola.”

Со други зборови, таргетирањето на новата Coca-Cola Life кон софистициран, главно женски потрошувач, сугерира дека оригиналната Coca-Cola не е повеќе инклузивна за таа публика.

Зајакнување на Diet Coke, Zero и Coca-Cola Life

Исто така, де Квинто додаде дека пристапот со под-брендови не бил ‘оптимален’ за продажбата на ниско-шеќерните брендови на Coca-Cola.

Coca-Cola се најде под притисок поради својата улога во зголемувањето на гојазноста и стапките на дијабетис, па де Квинто се осврна на залагањето на компанијата да произведува варијанти на пијалокот со помалку шеќер.

 “Ние сме во можност да имаме на пазарот верзии на Coca-Cola со нула шеќер, нешто што е многу потешко за другите членови на индустријата за храна и пијалоци. Но, ние не мислиме дека тоа е доволно, и тоа е една од причините зошто се одлучивме на промена на стратегијата. Ние сакаме да продолжиме со напредок”, рече тој.

Компанијата направи пет реклами за почетокот на глобалната кампања, која ќе ја замени седумгодишната ‘Open Happiness’ кампањата, и уште дополнителни пет реклами кои ќе бидат претставени подоцна.

Еден спот кој е насловен како ‘Anthem’, ќе се емитува на сите пазари, е изграден врз серија на моменти како лизгање на мраз и прв бакнеж, поврзани со Coca-Cola. Вклучена е и оригинална песна, напишана за кампањата, и нова препознатлива мелодија која ќе биде користена низ кампањата.

Некои од рекламите ќе бидат направени од повеќе од 100 различни фотографии на луѓе низ светот како уживаат во Coca-Cola во различни секојдневни моменти, снимани од модните фотографи Гај Арч и Начо Ричи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.