• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

AVE анализа на мобилните оператори во Македонија

24/10/2013
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маркетинг365 во соработка во Press Clipping , за денеска Ви подготви Квантитативна и AVE Анализа за сектор Телекомуникации во Република Македонија во периодот од 1 до 15 Јули 2013 год.

AVE е англиска кратенка за Advertising Value Equivalency. Тоа е метод кој служи за споредување на цената на огласниот простор со соодветната бруто површина или бруто траење на објавите, со цел да се добие приближна комерцијална вредност на објавата. Треба да се истакне дека AVE методата не е во целост прецизен инструмент. Износот добиен според овој метод служи како илустрација за вредноста на објавите во случај кога ПР-от и постигнатата медиумска застапеност ги третираме како класичен маркетинг.Само во тој случај AVE анализата е одобрена од страна на струката.

р е к л а м а

Инаку,  на светско ниво се имаат водено повеќе дебати на разни собири на ПР професионалците дали AVE методата е релевантна метрика на ПР активностите…. а од 2010 година наваму после оддржаниот собир во Барселона и донесената декларација позната како “Принципите за ПР мерења од Барселона“ , AVE методата во повеќе земји се отфрла како метода за мерeње на вредност на ПР активностите поврзани со објави во медиуми.

Сепак во некои земји сеуште АVE анализата служи како главна алатка за насочување т.е. служи како индикатор за грубо мерење на ефикасноста на ПР програмата. Бројните недостатоци кои оваа метода ги има а кои пред се се однесуваат на неможноста да се даде објективна вредност изразена во парична единица на позитивен или негативен текст (објава), се аргумент плус зошто на светско ниво се повеќе се одбегнува.

Македонија спаѓа во рангот на земји каде сеуште се прават AVE анализи на објави за повеќе компании и во таа насока интересно е да видиме како изминативе 15 дена котираат по вредност на објавите за нив, македонските мобилни оператори.

Цените на медиумскиот простор (печатени медиуми, телевизија, радио, интернет) Press Clipping ги прикажува како аритметичка средина. Тоа значи дека е земен просек на огласниот простор за секој медиум.

Мерна единица во печатените медиуми е cm2, во електронските е секунда.

Податоците за димензиите на објавите во печатените медиуми ги добиваат од нивната база на податоци.

Анализата е направена врз основа на 713 објави за период 01.07.2013-15.07.2013

Важно е да се нагласи дека агенциите може да имаат различни начини и вредности при избработка на AVE анализа.

Во AVE анализата цените се без ДДВ.

* Застапеноста на Мобилните оператори во електронските и печатените медиуми

Zastapenosta na telekom operatorite po mediumite

 

Од графиконот погоре се гледа дека во периодот од 1 до 15 Јули, најзастапен бренд со најмногу објави на интернет и во принт медиумите бил ONE оператор, додека пак за T-Mobile имало најмногу објави на ТВ и Радио.

*AVE анализа за Мобилните оператори по Група медиуми

ave anzliza po grupa mediumi

 

Од податоците погоре јасно се забележува дека T-Mobile за своите објави на ТВ и Радио  имаат најголема вредност сметано според AVE метода (разбирливо бидејќи претходно видовме дека имале и најмногу објави на тие медиуми) а се следени од One и Albafone.

Во однос на објавите на интернет, најголема вредност во објави според AVE методата добиле ONE, следени од T-Mobile и VIP, додека пак кога станува збор за печатените медиуми, повторно ONE се тие кои предничат.

*AVE споредба на мобилните оператори 

AVE sporedba - Marketing365

 

Од оваа анализа се забележува дека севкупно најголема вредност на објавите сметано според AVE методата во првите 15 дена од месецов добиле T-Mobile кои се следени од ONE и Albafone.

 

 

Извор на информации – PressClipping, Квантитативна и AVE Анализа за  Телекомуникации

press clipping logo - marketing365

www.pressclipping.com.mk

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.