• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Новите истражувања ја истакнуваат ефикасноста на рекламите во траење од 2 секунди

14/02/2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Само ултра-кратките реклами можат да ја пренесат пораката на брендот (или производот). Ова е резултатот од истражувањето и невролошката студија на IPG Mediabrands и издавачот Sanoma спроведени во Холандија.

Студијата, која се заснова на опсежно истражување на ефектите од кратките реклами врз однесувањето на потрошувачите, покажува дека само 25% од гледачите во почетните секунди ја регистрираат пораката која рекламата ја пренесува онлајн и тоа без јасно препознавање на брендот. Исто така, 39% од испитаниците на Фејсбук или Инстаграм ги гледаат само првите 2 до 3 секунди од од видеата кои траат од 20 до 30 секунди.

р е к л а м а

Според главниот директор за податоци и технологија во IPG Mediabrands Холандија, Мено ван дер Стен, кој е еден од коавторите на извештајот, оваа ситуација отвора нов полигон за креативците: „Потрошувачите ќе ги прескокнат, игнорираат или прелистаат форматите на реклами кои се нудат онлајн секогаш кога ќе можат. Затоа сум убеден дека има простор за „одлично“ рекламирање токму во рамките на ултра кратките формати. Исто така, тоа ќе влијае на креативците да го променат нивниот начин на размислување кога станува збор за ефикасните реклами и strorytelling-от на интернет. Сите знаеме колку може да биде добар, на пример, анимиран GIF, TikTok, филтер или Boomerang. Дојде време да се воведе слично креативно размислување и во поконвенционалните домени на адвертајзингот“.

Студијата, спроведена во соработка со неулолози од UnRavel Research, вклучува неуролошки елемент во кој ултра кратки формати на телевизиски видео реклами во траење од 2 до 6 секунди, беа тестирани со помош на EEG и следење на очите, а со цел препознавање на брендот и ангажирање на одредена тема.

Беа тестирани две стратегии – во една верзија, видео-рекламите беа поставени врз основа на „човечки“ увиди, каде креативниот тим ги утврди најатрактивните и најзначајни слики на подолго видео, а во другата верзија, врз основа на научни податоци, засновани на увиди од областа на неурологијата.

Најзначајните резултати добиени кога станува збор за ново видео до 2 секунди:

  • 90% од гледачите го препознаваат производот (наспроти 46% по првите две секунди од оригиналната долга верзија на рекламата)
  • 98% гледаат за кој бренд станува збор (наспроти 47%)
  • 70% ја разбираат пораката (наспроти 25%).

Оваа студија за скратување видео пораките нуди голем број важни сознанија за брендовите и креативците:

  • Потребна е идентификација на брендот во првите 2 секунди од видеото – Ако долгата видео реклама нема ознака за брендот (или производ) во првите две секунди, гледачите нема да знаат за што станува збор.
  • Сознанијата од областа на неурологијата ви помага да направите вистински избор при монтажа на видео материјалот – Толкувањето на невролошките истражувања е, најблаго речено, предизвикувачки. Неуро – уредувањето на видео содржината води до највисоко препознавање на производот и препознавање на брендот, што важи и за видеата од 2 и 6 секунди. Ова е веројатно така затоа што невролошките податоци лесно го означуваат најоптималниот идентификатор на брендот.
  • Брендовите може да се градат и со кратки видео реклами – Иако кратките реклами, така да се каже, пониско се рангирани според старите маркетинг критериуми, како што се оригиналност, забава и препознавање, во мозокот всушност гледаме повисоко ниво на внимание и привлечност спрема ваквите кратки содржини. Потврда за тоа е и препознавањето на брендот кај оние видео реклами кои траат 2 секунди.

„Накратко, видео материјалите во траење од две секунди не се крајно средство за пренесување на сложени пораки, но секако се ефикасен начин за привлекување внимание и останување во мислите на потрошувачите“, заклучува ван дер Стен.

IPG Mediabrands, чија локална агенција во Холандија го спроведе ова истражување, е глобална мрежа на агенции во чиј состав се агенциите за UM и Initiative ,кои работат во регионот на Југоисточна Европа, како дел од I&F Grupа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.