• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Радиото останува популарен медиум во дигиталната ера

28/06/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Според истражувањето кое го спроведе Нилсен, радиото останува релевантен канал во оваа доба на паметни телефони

Како изворен електронски медиуми, радиото сè уште има најголем досег во Америка, достигнувајќи до најголем број на луѓе од било која било друга платформа која ја мери Нилсен. Кога станува збор за возрасните лица, постари од 18 години, радиото допира до 92% од нив во САД на неделно ниво.

р е к л а м а

Радиото има голема популарност  и има различни слушатели кога ќе се земе во обзир колку луѓе го слушаат, во сите групи според возраста, полот и етничката припадност. Не е изненадувачки што возрасните од 18 до 49 години се демографската група која најмногу се ангажира со овој медиум. Месечниот досег за оваа група слушатели во САД е 132,4 милиони (98% од населението), а кантри музиката е меѓу нив најпопуларниот жанр.

Возрасните лица на возраст од 25 до 54 години се втората најангажирана група, така што во оваа возрасна група радиото достигнува до 123,6 милиони (или 99% од групата) секој месец.

Кога ги гледаме овие демографски групи по пол и жените и мажите на возраст од 18-49 години масовно го користат радиото, а нивната слушаност е речиси еднаква со 65,9 милиони жени (97%), а 65,4 милиони мажи (98%). И повторно, кантри музиката е омилен жанр на двата пола.

Популарноста на радиото се протега и на тинејџерите и месечно достигнува до 93% од оваа демографска група во САД. Ова се однесува на 23,3 милиони деца на возраст од 12 до 17 години кои секој месец слушаат радио. Кај оваа помлада демографија, современата поп музика е омилен жанр, додека кантри музиката е на второ место. И кај возрасните Афроамериканци и Латиноамериканци, радиото е многу популарно – 98% од секоја од овие групи го слуша радиото месечно, што значи 35,1 милиони слушатели афроамериканска популација и 45,6 милиони Латиноамериканци.

Радиото се поврзува со вистинската публика во вистинско време, особено кога потрошувачите се во движење и се подготвуваат да купуваат. Потрошувачите користат радио најмногу кога се надвор од дома. Слушањето надвор од домот во текот на целата недела е повеќе од двојно повисоко (69%) отколку слушањето дома (31%).

Бидејќи повеќето го конзумираат радиото надвор од домот (особено кога возат до и од работа или при извршување на одредени задачи), тоа нуди значајна можност за огласувачите да ги пренесат своите пораки непосредно пред потенцијалните купувања. Успехот и долговечноста на радиото во голема мера се должи на завидниот простор кој го завзема во автомобилите. Тоа е бесплатно, сеприсутно и на дофат на рака на речиси секој потрошувач на патот денес. Поголемиот дел на слушањето радио надвор од дома се одвива токму во возилото: 66% во текот на целата недела, 71% во текот на патувањето на работа од понеделник до петок, а 79% за време на викендите.

Кога станува збор за иднината, новите технологии и платформи за дистрибуција, вклучувајќи подкасти и паметни звучници, го прошируваат аудио пејзажот, обезбедувајќи им на корисниците повеќе специјализирани содржини и начини за слушање. При мерење на употребата на подкасти на пазарот, Washington D.C и Seattle-Tacoma (46%) имаат највисока пенетрација во домаќинства кои се дел од програмата на Нилсен со пиплметри. Њујорк е лидер кога станува збор за бројот на паметни звучници во домовите (46%), по што следи Минеаполис и Филаделфија (36,9%).

Радиото е сè уште динамичен медиум со кој потрошувачите можат да се вклучат, бидејќи се развива и се зголемува преку нови платформи и технологии.

За дополнителни информации за звучните технологии, преземете најновиот извештај на Нилсен: Audio Today Report: How America Listens.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.