• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неколку аспекти на репутацискиот менаџмент кои треба да се размислат повторно

16/12/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Репутациски менаџмент” некогаш означуваше само PR термин.

За ваквиот тип на менаџмент учевме на факултет и го користевме на нашите веб сајтови како област за пракса.
Во последните неколку години, репутацискиот менаџмент превземен е од страна на оптимизацијата на пребарувачите. Денес, кога се споменува стратегија многумина стратегијата ја изедначуваат со менаџментот на имиџот на една компанија вклучувајќи го управувањето на резултатите од пребарувањето на Интернет притоа произнесувајќи ги позитивните резултати на почеток и потиснувајќи ги негативните вести, содржи и линкови подолу на листата при пребарување.
corporate-reputation-management

Wikipedia го дефинира репутацискиот менаџмент како:

‘‘Репутацискиот менаџмент се однесува на влијаење и контролирање на индивидуалната и репутацијата на бизинисите.Станува збор за термин за односи со јавноста, но со експанзијата на Интернетот и социјалните медиуми, како и компаниите за репутациски менаџмент, репутацискиот менаџмент станува примарен на резултатите при пребарување”.

р е к л а м а

Како сте перципирани онлајн во денешно време секако е критична основа за имиџот и сликата за вашата компанија. PR професионалците најдобро одговараат за менаџмент на овој апскет без разлика дали се дел од менаџментот кој доаѓа од внатре или надвор од компанијата.

Но, онлајн репутацијата не се однесува само на резултатите при пребарување.

Доколку мислите дека репутацијата онлајн се однесува само на пребаруваните резултати, тогаш веруваме дека најчесто се обраќате на тимовите задолжени за онлајн маркетинг и оптимизација на резултатите при пребарување.Иако овој тим игра важна улога, не треба да биде единствениот задолжен за репутацијата на бизнисот.

Кој е одговорен за онлајн препораки за вашата организација или клиент?
Доколку за овој дел задолжени се професионалци за маркетинг сепак можете да бидете ранливи во оваа точка. Денес стотици па и милиони луѓе ги читаат онлајн препораките на бројни платформи и сајтови, па затоа обрнете внимание и на услугите поврзани со грижата за корисници.
Доколку вашиот потрошувач, било да е задоволен или незадоволен од вашиот производ/услуга, коментира за вашиот бизнис на сајт за препораки, тимот задолжен за репутацијата потребно е да ја мониторира секоја активност на клиентите со цел навремено да се превземе акција доколку е потребно.Тоа значи дека не само техничкиот тим, туку и делот од тимот кој е во директна корелација со клиентите потребно е квалитетно да ја заврши својата работа.

Репутацискиот менаџмент вклучува маркетинг на пребарувачите, PR и поддршка за корисници —но во денешно време и неколку други аспекти за кои е потребно да се погрижите.

Дали сте чуле за Glassdoor? Доколку овој сајт не ви е познат, станува збор за сајт на кој вработените ги оценуваат своите работодавачи. Да постојат и вакви сервиси, во ваков случај доколку вашата компанија е поголема компанија потребно е да се води грижа за репутацијата и во рамките на тимот за човечки ресурси. Репутацијата е обврска која не завршува тука.

Како менаџирањето на репутацијата влијае на зближување на секторите

Што со областите од Интернетот каде информациите се објавуваат во ”најмрачните ќошиња” недостапни за преглед на пребарувачите на Интернет?

Доколку сте фирма од полето на здравството, и илјадници медицински податоци се експонирани во овие темни ќошиња на Интернет просторот, или пак доколку сте фирма од областа на финансиите и бројни податоци за броеви од кредитни картички и лични информации на корисниците се изложени на Интернет без ваше знаење и истите во иднина на било каков начин биможеле да бидат злоупотребени- тогаш имате проблем со репутацијата.

Во овој дел се појавува проблем кој е распостратен пошироко од доменот на IT секторот на вашата компанија.
Безбедноста на интернет просторот и репутацискиот менаџмент се спојуваат со цел да обезбедат максимална заштита.
Многу полиња допираат до репутацијата : грижата за корисници, човечките ресурси, информатичкиот сектор, PR…

Во секој од овие сектори потои лидер задолжен за својата функција, меѓутоа PR професионалците во секое време се најмногу подготвени да ги премостат сите сектори.

Репутацискиот менаџмент започнува со прифаќање на технолошките предизвици и гледање подалеку од основните и традиционалните улоги на PR тимот. За да бидете успешни во креирањето на добрата репутација потребно е да гледате подалеку од медиските релации, социјалните медиуми и спонзорираните содржини и да ја гледате во целост сликата за репутацискиот менаџмент.
Кога ја гледате целосната слика –тогаш ќе ја имате можноста да седнете на масата со големите играчи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.