• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Политички маркетинг: Избор на фотографија

07/02/2014
in Во фокусот, Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Почитувани читатели, денеска продолжуваме со серијата статии посветени на елементите на политичкиот маркетинг и ќе зборуваме за навидум еден не толку битен елемент. Велам навидум, бидејќи во суштина иако на овој елемент не се посветува големо внимание кај нас, тој има суштинско значење во создавањето на позитивниот имиџ и добрата промоција на еден политички кандидат.Станува збор за изборот на фотографија.

obama poster

р е к л а м а

Досега секако дека сте ја слушнале народната “една слика вреди повеќе од илјада зборови“ , но иако овој аксиом го прифаќаат мнозинството на луѓето, сепак многу често политичките партии и кандидатите мислат дека изборот на фотографијата која ќе се појавува на нивниот пропаганден материјал е од секундарно значење или е дури  и ирелевантна.

Така, во минатото имало и примери кога аматерски фотографии ќе ги преплават улиците и фасадите, предизвикувајќи често драстичко негативна реакција на гласачкото тело.

Компетентни и озбилни кандидати, автори на добра политичка програма, можат да доживеат потполен неуспех заради една несреќно или површно одбрана фотографија, која покажува сосем друг имиџ од оној кој кандидатот го има,или би сакал да го има.

Многу гласачи “се среќаваат“ со кандидатот баш преку пропагандниот материјал, па верувајте не постои ни еден интелигентен или допадлив слоган или ни едно добро графичко решение – кое би можело да го неутрализира и ублажи негативниот впечаток предизвикан од фотографија која предизвикува одбојност или рамнодшност.

Баш фотографијата на кандидатот би требала да ја емитира таа непосредност и човечка топлина која еден гласач ја очекува од политичарот доколку тој треба да ги застапува неговите интереси во некој орган на државната управа.

GERMANY-MERKEL/

Фотографијата со помош на која кандидатот ја соопштува својата непосредност, компетентност, самодоверба, интелигенција, не смее да биде импровизација пред објектив на некој пријател или фотограф аматер, ТУКУ треба да биде резултат на работата на екипа составена од професионален фотограф кој се специјализирал за снимање на портрети, уметнички директор кој му помага на политичкиот советник и шминкер.

Од работата на овие професионалци и од спремноста на кандидатот да помине неколку часа во фотографско студио ќе зависи комуникациската содржина на фотографијата.

Пожелно е да кандидатот за снимањето на фотографијата резервира еден ден во кој што нема да има други обврски, зошто е многу битно да биде целосно опуштен. Секако тука се подразбира целосна недостапност тој ден и преку телефон со “останатиот дел од светот“ бидејќи – доволно е да искрсне и еден мал проблем, па да неговото лице добие грчевити израз, што потоа тешко се отстранува во краток рок и што би го продолжило неговиот престој во студиото.

Кандидатот значи, треба да биде целосно слободен не дозволувајќи ништо да му смета. И психичката спремност исто така треба да го достигне она ниво кое на шминкерот/ката ќе му овозможи да полека и мирно ја работат својата работа на едно опуштено лице.

Шминката треба да биде неупадлива, односно треба да биде употребена исклучиво да ги ублажи недостатоците како што се подочњаците или видливите мани на кожата, или пак да спречи кожата да сјае – што би можело да го расипи естетскиот резултат на фотографијата. Косата треба да биде чиста, а уметничкиот директот или советникот ќе одлучат дали е потребна интервенција на фризер.

Секако, кандидатот треба да си земи во студиото (или таму каде што ќе се слика) барем две-три кошули, од кои една се препорачуува да биде бела. Плавата боја е исто така препорачлива, а треба да се внимава со кошулите на пруги (можат да истакнат дебелина на пример).

cameron

Освем кошулите, потребно е да на располагање се имаат и неколку сакоа, од кои барем едно треба да биде еднобојно.

Во однос на вратоврските (машните), се препорачува да се имаат повеќе на располагање, за да може да се пробаат повеќе варијанти.

A priori треба да се исклучат цветни дезени.

Предност според експертите кои сум ги читал од оваа област, имаат вратоврските со дијагонални пруги. Ситните шарки прилегаат на лице со правилни црти, но никако на едно маркантно лице.

Сепак, еднобојната кравата секогаш е најсигурен избор…

Не сум експерт за овие модни додатоци…па ако има некој таков што ќе ја прочита статијва…го молам да коментира за предлозиве.

Јас се обидов накратко да склопам мислења на многумина “специјалци“ за фотографии наменети за вакви пригоди…се надевам дека ќе послужат за некои наредни сликања на нашите политичари !

Пријатен ден

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.