• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Претставена програмата за десеттиот Викенд Медиа Фестивал

06/09/2017
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Јубилеј со поглед во иднината: потенцијалот на STEM, држава без клиенти и промени во рекламирањето

  • Клучните теми на конференцискиот дел на фестивалот се кризната комуникација на Агрокор, влијанието на бизнисот и политиката на медиумите, развојот на дигиталното општество во новите економски модели
  • Петокот е резервиран за Nipplepeople, Nik Orosija & Pill Jackson, а во сабота Neno Belan и Fiumensi ќе го изведат Ѓавол (Đavole)
05.09.2017., Загреб – Конференција за медиуми по повод 10 издание на WEEKEND MEDIA FESTIVAL Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

Иднината која ја носи STEM, како да ја ослободите државата од клиенти, современа музика: од Рамонс до Рож, психологија и дизајн на искуство, уметност како иднина на рекламирање…и уште многу други занимливи теми ги очекуваат учесниците на јубилејниот Weekend Media Festivala. Десеттото издание на овој најголем регионален фестивал за комуникации ќе се одржи од 21. до 24. Септември во просториите на старата Фабрика за тутун во Ровињ, под покровителство на Адрис групацијата.

„ Десет години поминаа неверојатно брзо, а ние сме горди што Викенд Медиа Фестивал стана место каде, заедно со актуелните теми и атмосфера на добра забава, се спојуваат луѓето од комуникациската индустрија од целиод регион. Десеттото издание на овој фестивал е подигнато на ново повисоко ниво, така што и оваа година ќе има занимливи предавања и дискусии“, изјави директорот на фестивалот Томо Рицов (Tomo Ricov).   

р е к л а м а
Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

Во име на Адрис групацијата, менаџерот на корпоративни комуникации Предраг Грубич (Predrag Grubić) истакна колку е важна врската помеѓу Ровињ и Викенд Медиа Фестивал: „Која е тајната на успехот на фестивалот? Иако одговорот не е недвосмислен, може да се потврди дека концептот со изборот на местото и времето бил одлучувачки. Ровињ и старата фабрика за тутун се стимулативно место и предизвик за сите креативци од различни области, но верувам дека инсистирањето на концептот на креативно задоволство е она што ги привлече илјадници млади и креативни луѓе предхониот викенд во Ровињ. Заедно со добро осмислени содржини – едукативни и забавни, стотици предавања, дискусии – отсуството на „жири и награди“ а особено отсуството на политичари, значително придонесоа за успехот и долготрајноста на овој уникатен проект“

Во програмата на 10. Викенд Медиа Фестивал, СТЕМ укажува дека иднината веќе започна, каде претприемачот Ненад Бакиќ (Nenad Bakić), социологот Борис Јокиќ (Boris Jokić), иноваторот Мате Римац (Mate Rimac) и членот на Управниот одбор на Хрватскиот Телеком Борис Дрило (Boris Drilo), ја претставија важноста на популаризацијата на образованието и развојот на младите на СТЕМ дигитално општество. Говорниците од своја перспектива ќе обезбедат релевантни знаења и искуства кои може да и помогнат на Хрватска да се трансформира во дигитално успешна СТЕМ економија.

“Со секогаш интересната тема на Агрокор со која ќе се занимаваме на еден од панел дискусиите ќе биде детално анализирана како се соопштува криза на најголемата регионална компанија. Панел дискусијата „Хрватска“ оди напред ќе расправа со тезата дека постојат две Хрватски – клиенти кои сакаат да го задржат постоечкиот економски модел и другите отворени за соработка што сакаат понапредна економија. Бројни професионални предавачи, кои ни оваа година нема да несдостасуваат, ќе ги споделат своите знаења и ставови и ќе започнат дискусии за кои ќе се збори долго време “, рече директорот на програмата Никола Врдољак (Nikola Vrdoljak).

Photo: Jurica Galoic/PIXSELL

За најголемиот скандал во светот на фудбалот ќе говори човекот кој е најодговорен за неговото откривање – Џонатан Калверт (Jonathan Calvert), новинарот на британскиот The Sunday Times, а за  трансформирањето на Google од веб-прелистувач во компанија која се занимава со развојот на вештачката интелигенција, ќе ни го претстави Доминик Остерхолт (Dominik Osterholt) од Google Digital Academy.

За секогаш актуелната тема на слободата на медиумите ќе се дискутира на House of cards, каде што учесниците ќе разговараат за влијанието на политиката, и какви медиумски бизниси ги прават и ги користат рекламните буџетски бизниси за да влијаат на медиумите.

Еден од панел дискусиите е посветен на феноменот на креативната умешност и примена на овој концепт на Викенд Медиа Фестивалот, додека Život u doba duopola ќе се справи со зголеменото влијание на Google и Facebook на глобалниот пазар на реклами. Во една од најзабавните панел дискусии чие име е парафраза од познат “Sve što ste oduvijek željeli znati o seksu, a niste se usudili pitati”, провокативните учесници гарантираат атрактивна дискусија за брендот “соседи – соседи”.

Учесниците исто така ќе можат да стекнат нови знаења од областа на инфографиката и визуелното раскажување приказни, Instagram, Mindfulne и да дознаат како да поврзуваат телевизиски реклами со дигитални реклами на Google и Facebook.

Се уште трае пријавувањето за BalCannes и SoMo Borac

Сите учесници од маркетингот на Фестивалот го очекуваат шестиот BalCannes каде што оваа година најдобрите 25 проекти во регионот се избрани од страна на најголемото жири досега, составено од дури 25 клиенти, агенции и новинари. Петта година по ред, SoMo Borac ќе ги претстави најдобрите дигитални дела во неколку категории, а апликациите траат уште неколку дена – до петок, на 8-ми септември.

Во петок Nipplepeople, Nik Orosi и Pill Jackson, а во сабота Neno Belan и Fiumensi ќе го изведат (Ѓавол) Đavole

По сериозните теми и жестоки дискусии, време е за добра забава со која Фестивалот ќе ја прослави десетгодишнината. Сето тоа започнува во четврток вечер, 21 септември и голема забава за која изведувачите се уште се изненадување. Петок, 22 септември започнува со изведбата на Sajsi MC од Lampshade Media, по што Jagermeister ќе го претстави “Јас ќе се разбудам утре”: Nipplepeople, Nik Orosi & Pill Jackson. За големото затварање на јубилејниот во саботата, 23 септември, посетителите ги очека специјална музичка забава: Нено Белан и Фименес го изведуваат Ѓаволот (Đavole).

Апликациите за 10-ти Викенд Медиа фестивал сеуште се отворени, а со оглед дека е голем јубилеј оваа година, се очекуваат повеќе од 4.500 учесници во Ровињ. Повеќе информации на wekendmediafestival.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.