• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кој дигитален медиум е најсоодветен за вашиот бизнис во Македонија?

13/10/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кои сте вие како компанија? Која е вашата мисија? Кој е вашиот производ/услуга кои ги пласирате на пазарот? Кој е вашиот таргет/целна публика (јасно дефинираните таргети за вашиот бизнис значат многу во поглед на Интернет маркетингот)? Која е вашата приказна? Во која насока планирате да ги насочите вашите бизнис цели во периодот кој следи? Која е вашата маркетинг стратегија за 2017 година?…

Ова се само дел од прашањата на кои е потребно да обрнете внимание пред да изберете социјална платформа на која ќе се рекламирате, односно ќе посветите поголемо внимание за да обезбедите присутност на вашиот бренд на онлајн просторот.

digital
Да, несомнено Интернетот нуди голема можност за пласирање на вашите информации, но изборот на соодветната платформа е оној кој ќе обезбеди вашата присутност на овој простор да вроди со одредени резултати.

р е к л а м а

Многу често компаниите на нашиот пазар сакаат да бидат застапени секаде, вложуваат средства во реклами на Google со цел да ја зголемат својата видливост при пребарување, вложуваат големи суми за реклами на Facebook, а во поново време и на Instagram.
Но дали стратегиите на вашата компанија се поклопуваат со стратегиите за онлајн рекламирањето, односно дали вашите напори за присутност на социјалните медиуми се согласуваат со вистинските потреби на вашиот бизнис?

Ова меѓу другото е битно прашање на кое е потребно да се стави акцент при дефинирањето на вашиот буџет и стратегии за онлајн маркетинг.

Како корисен податок од кој најнапред би започнале пред да дефинираме кој социјален медиум е соодветен за вашиот бизнис најбитно е да се дефинира зошто би избрале стратегија за Internet маркетинг.

Колку корисници на Internet има Македонија?

Извор: www.internetlivestats.com

Во согласност со податоците на Internetlivestats.com, Македонија се наоѓа на 119 место од 201 држава каде бројот на корисници на Интернет за 2016 година изнесува 1,439,089 корисници од вкупен број на жители 2.081,012. Бројот на Интернет корисници годишно бележи раст од 0.9% во поглед на податоците од претходната година.

Овој податок е многу корисен затоа што во основа ќе ви даде одговор дали Интернетот е место каде можете да стигнете го крајниот потрошувач, односно дали вашите маркетинг активности е добро да ги насочите кон ваков пристап до своите таргети. Доколку вашата стратегија е добивање на популарност надвор од државата тогаш погледнете ја големата слика: Интернетот е брз начин за пристап на глобално ниво, тој е вашиот најлесен пат за глoбална презентација која никогаш не била толку достапна за бизнисите како денес, но затоа пак пристапот за разлика од оној на домашниот пазар потребно е да се промени во поглед на барањата на целните потрошувачи/пазари.

Присутност на Google

Google несомнено е најпопуларниот пребарувач глобално. Во текот на денешниот ден бројот на пребарувања на најразлични содржини на Google изнесувал над 4 билиони пребарувања, односно над 40,000 пребарувања во секунда.
Google постои од 1998 година, во првата година бележел 10.000 пребарувања на ден, а за една година бројот на пребарувања се зголемил до 3,500,000 пребарувања дневно.
Дефиниравме дека Google  е место каде податоците за вашиот бизнис може да бидат пронајдени, но на каков начин?

Дали имате своја веб страница? – Веб страниците примарно се одличен начин на кој можете да бидете пронајдени- тие се вашата домашна адреса за виртуелна присутност и креирање на генерална слика за вашата компанија.

2
Извор: www.internetlivestats.com

Извор: www.statsmonkey.com
Извор: www.statsmonkey.com

Рекламирање на Facebook
Според податоците Аllin1Social, Македонија има над 1,235,771,760 корисници на Facebook. Facebook поставува граница корисникот да не биде под 13 годишна возраст за да го користи медиумот, но тоа не ги спречува корисниците да напишат дека се повозрасни нели?
Дали Facebook може да ги задоволи барањата за вашите таргети?
На ова прашање е потребно да си дадете одговор кој во основа зависи од таргет публиката (дали се жени, мажи, деца, мајки и татковци, која возраст ја имаат, од кој град доаѓаат,кои се нивните интереси…) т.е – кој е таргетот за вашиот производ/услуга?
Таргетирањето на Facebook  е клучно за успешно водење на активностите на овој социјален медиум.

Дали на Facebook е вашата целна публика?
Во последните 3 месеци од овој вкупен број на корисници на Facebook во Македонија застапени биле мажи со57.1%, а жените со 42.9%.

Извор: /www.allin1social.com
Извор: /www.allin1social.com

Од вкупниот број на Facebook корисници најзастапена е целната група од 25-34 годишна возраст – со поголема застапеност на мажите. Корисниците со 18+ години се застапени со 90%.

Извор: /www.allin1social.com
Извор: /www.allin1social.com

Кај овој тип на маркетинг (ќе го објасниме подетално во следните содржини) најбитно е правилното таргетирање (Facebook Ads  игра голем улога во зголемувањето на вашата видливост)  и понудата на содржини за да ја раскажете својата приказна,  со цел остварување на интеракција со фановите и нормално зголемување на вашата популарност и заканување на вашиот brand-image. Со овој медиум никогаш не било полесно да стапите во контакт со вашата целна публика но и воедно да добиете feedback од крајниот корисник за неговото искуство со вашиот бренд.

Instagram рекламирање

Instagram има над 300.000 корисници од Македонија. 53% се мажи, а повеќе од 95% од корисниците се помлади од 45 години. Најзастапената целна група на овој медиум е групата од 18-34 годишна возраст (70%).

7
Извор: napoleoncat.com


Што Instagram значи за вашиот бизнис?
Доколку сте бренд чиј таргет е вклучен во оваа целна група, Instagram  е совршен за маркетинг на вашите активности/производи.
Но иако е популарен како медиум не смеете да го занемарите податокот дека воглавно овој медиум служи за lifestyle водич на помладата популација. Идеален е за маркетинг на храна, мода, луксузни брендови и популарни личности.
Пребрувањето е по клучни #зборови, популарноста се зголемува не само со тајмингот на објавување, платените реклами за таргетирање и со содржините кои треба да бидат инспиративни, креативни и да се базираат на реални фотографии.

Twitter

Twitter e најпопуларен во САД со 120 милиони корисници. 80% од корисниците на оваа платформа го користат преку својот мобилен телефон. За Македонскиот пазар е добар начин за добивање на внимание преку ифлуенсери. Тој е одлична платформа за дигитални новости и таков тип на медиуми. Кои се вашите инфлуенсери?
Доколку некои од популарните инфлуенсери од Македонија чии активности се поврзани со вашиот бренд се на овој медиум тогаш најдобра стратегија е вашите новости да добијат поголема видливост и популарност преку нив.


LinkedIn

Дали имате потреба од вмрежување со други професионалци ? Дали вашиот бизнис има потреба од соработници? Дали сакате да креирате професионален бизнис профил на кој ќе споделувате дел од своите успеси, ПР активности и сл? Дали вашиот бизнис е базиран на услуги (пр: консалтинг)?

Доколку овие прашања ви дадоа некоја слика за овој медиум тогаш искористете го за да добиете контакти. Секој бизнис е пожелно да има профил со свои конктакти на оваа мрежа, но голем дел од стратегијата на бизнисот треба да е поврзан со потребите на корисниците на оваа мрежа за да се спроведе’’ успешна присутност’’ на овој медиум.

Повеќе совети за дигитален маркетинг во следните авторски написи…

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.