• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Keepin’ it 360° : Денес единствено има смисла да се зборува само за комуникација 365 дена

14/10/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во пресрет на фестивалот КАКТУС 2016, завчера во Cineplexx во Ушче Шопинг Центарот беше одржана дебата под наслов „Keepin’ it 360°!“.
Целта на оваа дебата беше загревање пред фестивалот КАКТУС 2016 низ разговор за важноста и значењето на комуникацијата во иднина во Србија. За време на дебатата се отворија некои важни прашања од оваа област.debata-2-300x225

Интегрирана комуникација , да или не? Дали брендовите мора да се застапени на сите социјални мрежи и да ги користат сите канали за комуникација. Дали една агенција навистина може да му понуди на клиентот комплетно интегрирана кампања или специјализираните агенции се по ефикасни? Кои се искуствата на компаниите со интегрирани кампањи? Дали е доволно за сите канали на комуникација да се изработува ист дизајн или треба засебно за секој различно со адекватен дизајн?

„Креативната индустрија во Србија се движи со навистина споро темпо за разлика на глобално ниво, поскоро ги прифаќа трендовите и иновациите. Меѓутоа, Би рекле дека концептот 360° е надминат и денес единствено има смисла да зборуваме за комуникација од 365 дена. Ниту еден бренд денес не смее да си го дозволи тој луксуз да не комуницира со своите потрошувачи секојдневно и да не биде актуелен“ – рече Иван Живкович во текот на дебатата, Managing&Creative Director на агенцијата Pioniri Communications.

р е к л а м а

Ања Радулович, креативен директор на агенцијата Leo Burnett, кажа дека една квалитетна идеја и еден добар канал се доволни да го издигнат брендот на повисоко ниво. „Навистина мислам дека пазарот мора да се задрма со квалитетни и различни идеи, да доживееме еден голем бум, да станеме едни со други сериозна и голема конкуренција и секој ден да се предизвикуваме едни со други. Само на тој начин нашата индустрија ќе се движи напред“, додаде Ања Радулович.

Наташа Павлович, директорка за маркетинг комуникации на компанијата Mercator S, истакна во текот на дебатата дека денес не е доволно една иста порака да се пласира низ сите канали и на сите пазари на кои постоите. „Многу е важно да знаеме на кого, кога, каде и на кој начин се обраќаме. Тоа вистина е потежок пат, но знаеме дека само така прецизно ќе ги таргетираме потрошувачите и ќе им го понудите она што вистински го посакуваат во реално време“.

Учесниците од дебатата се сложија дека неопходно е во Србија да се редефинира поимот интегрирана комуникација, повеќе да се разговара на оваа тема, но и да се мотивираат агенциите и компаниите да направат храбри чекори и да покажат иновативност во својата комуникација.

Учесници во дебатат беа Иван Живкович, Managing&Creative директор на Pioniri Communications; Вељко Голубович, регионален креативен директор на FCB Afirma (Adriatic region); Ања Радулович, креативен директор на Leo Burnett; Марија Матич, Media Planning директор на Direct Media; Сања Бушич, West Balkan Marketing Activation Manager на PepsiCo (Marbo Product); Наташа Павлович, директор за маркетинг комуникации на Mercator S и Наташа Јованович – маркетинг директор на Delta Food.

Модератор на дебатата беше Марина Грихович, сопственичка на ПР агенцијата Headline и косопственик на дигиталната агенција D-kit.
Втор по ред Фестивал за интегрирани комуникации КАКТУС 2016 ќе биде одржан на 27 и 28 октомври во хотелот Crowne Plaza во Белград. Повеќе информации за фестивалот пронајдете на сајтот www.kaktus.rs.
Се заблагодаруваме на компанијата Ушче Шопинг Центар која ја поддржа организацијата на овие дебати.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.