• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Зошто Snapchat ќе го позајмува моделот на кабелска телевизија?

01/11/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Mоделот на кабелска ТВ може да се појави на Интернет, доколку информациите од минатата недела околу еден можен модел за лиценцирање на Snapchat се вистинити.

Според нив, издавачите ќе примаат надомест за лиценцирање за нивната содржина на Snapchat Discover , наместо да прават продажба на реклами семите  и притоа ќе добиваат и дел од приходите. Со прифаќањето на овој модел, Snapchat ќе ги консолидира сите реклами за продажба и ќе ја подобри  самата позиција против Google и Facebook.

snapp

р е к л а м а

Креирањето на тим за продажба во Snapchat ќе помогне да се избегнат конфликтите кои што се појавуваат  кога две продажни сили го продаваат  речиси истото. Издавачите продаваат реклами кои се појавуваат на нивните Discover канали исклучиво, додека Snapchat се справува со останатото. Рекламите во рамките на овие канали, може да претставуваат и потенцијален извор на недоразбирање.

“Моделот на споделување на реклами никогаш не бил  многу сигурен“, изјави Martin Nisenholtz, консултант и универзитетски професор на универзитетот Columbia, кој воедно ги започна дигиталните операции во Њујорк тајмс “. “Моделот на лиценцирање на Snapchat обезбедува непрекинат прилив на ‘’високо-квалитетни’’ содржини, каде што не само што се добие утврдување на видот на добиените содржини, туку и како рекламите работи всушност и искуството од нив.”

Во меѓувреме, со надомест за лиценцирање од Snapchat, издавачите ќе може да се фокусираат на создавање на содржини. Подобра содржина ќе помогне да се привлече и  постарата публика на Snapchat, со цел тој да расте, особено поради тоа што тој цели кон евентуална IPO.

“Snapchat потребно е да се здобие со поголемо следење и публицитет надвор од својата основна млада целна публика. Тој, исто така има потреба од големи количини на содржина од големите мрежи со цел да се трансформира во кабелска мрежа на следната генерација се случи “, изјави Scott Linzer, потпретседател на сопственост на медиумите во iCrossing. Овој модел може да биде профитабилен за издавачи, претпоставувајќи дека Snapchat плаќа добро – а што и првично би можело да се направи.

Додека се движи кон модел за лиценцирање, краткорочните приходи на Snapchat би биле во ризик од намалена профитабилност во текот на следните четири до пет години, но затоа пак тоа може да ја подобри долгорочната перспектива, под претпоставка дека Snapchat ќе работи на начинот на кабелските филијали. Овие зделки вообичаено имаат  годишни исплата кои се зголемуваат и се  вградени во договорот, кој често е во корист на платформата се додека  расте побрзо од  надоместокот за лиценцирање.

Идејата на дигитално рекламирање со надомест за лиценцирање може да се чувствува како револуционерен пристап кон рекламирањето, но Nisenholtz се сеќава како во раните денови на интернет, AOL плаќал милиони за содржини од издавачи како Њујорк тајмс, на кои само претплатници AOL имале пристап. Ова завршило кога оние издавачите започнале и самите да поставуват свои веб-сајтови.
Од таа причина, Nisenholtz очекува договорот за лиценцирање  да се фокусира на ексклузивноста на содржините. “Не е доволно јасно како Snapchat ќе плаќа за содржини кога би можел истите да ги добие бесплатно на ило кое друго место. Ние веќе поминавме  низ тоа со AOL, и тоа не функционира “, рече тој.

Други платформи почнуваат да плаќаат за пристап до содржината, исто така. Facebook им плаќа на издавачи за да се произведуваат Facebook Live видеа. И Twitter им плати на NFL за да емитува натпревари во живо. Сите онлајн медиуми кои се фокусираат на видео содржини сепак се потпираат на лиценцирани содржини, до одреден степен, дури и YouTube.

Содржината е клучен стратешки дел од идниот успех на Snapchat, изјави Stevie Dove директор во SapientNitro. ‘’Апликацијата треба да се фокусира на “скала,’’ односно на мерливоста на  содржината и резултатитите постигнати на истата”, со цел да се успее и да стане платформа која наликува на кабелска мрежа.

“Тие работат одлична работа досега, но секој знае дека тие имаат долг и тежок пат пред пред себе за да преживеат “, додаде Dove. “Само погледнете го Твитер“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.