• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Инстаргам клонови и еволуцијата на општеството

24/04/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Централниот момент во една канадска реклама од деведесеттите години на минатиот век, која имаше за цел да ја потенцира важноста на индивидуалноста, беше “Зошто да бидеш ти, кога можеш многу лесно да бидеш јас?”

Во споменатата реклама, две девојки влегуваат во продавница која нуди производи преку кои поединецот може да го промени својот физички изглед и карактер. “Не бидете задоволни со она што сте”, вели нараторот во моментот кога една од девојките се обидува да се нашминка. Овој начин на гледање на поединците, се чини дека повеќе е релевантен денес, отколку во времето кога е снимена рекламата, со оглед на тоа што социјалните платформи дополнително го зајакнаа ставот дека е подобро да бидеме како сите убави, популарни луѓе, отколку да бидеме она што сме.

р е к л а м а

Така оние кои имаат влијание на социјалните мрежи, т.н. “инфлуенсери”, изгледаат како клонови, кои тежат кон одредени манири и физички изглед, па тоа ги зајакнува брендовите, односно модните трендови кои во одреден момент се најпосакувани. Како најчесто објаснување за овој феномен се нуди приказната за желбата за вклопување во општеството, а која се реализира на начин што се имитира однесувањето и стилот на оние кои се најпопуларни и имаат силна позиција во рамките на некоја општествена група.Тоа ги тера луѓето да се чувствуваат сигурни.

Славните личности се огромен двигател на идеалите за убавина на општеството и луѓето се обидуваат се да се вклопат во овие идеали, имитирајќи ги познатите личности. Во време пред појавата на социјалните мрежи и универзалната поврзаност, убавината различно се дефинирала во различни делови на светот. Така, таа беше повеќе независна и се развиваше и вреднуваше во прилично изолирани услови. Тоа започна да се менува во текот на четириесеттите и педесеттите години на минатиот век, кога познатите личности почнаа да се појавуваат на насловните страници на магазините и станаа идеали за убавина, па многу брзо, другите почнуваа да го имитираат нивниот начин на облекување и нивнио стил, кои биле толкувани како нешто што е пожелно, односно неопходно за поединецот да биде прифатен.

Идејата за убавина продолжи да еволуира и во следните децении, па со појавата на интернетот да стане достапена за поголем број на оние кои би можеле да ги применат посакуваните трендови. За тоа придонесе и глобализацијата која луѓето привидно ги приближи едни до други, па во теорија избриша голем број на работи кои ги одвојувале различните групи. Поради тоа, ние учиме за трендовите кои се популарни во другите делови на светот многу побрзо отколку некогаш во минатото и можеме да учествуваме во нив.

Денес, оние кои имаат голем број следбеници на социјалните платформи ги формираат модните трендови и ги обликуваат начините на кои оној кој сака да се вклопи, би требало да се однесува. Покрај познатите личности,  денес тоа се и т.н. “Инстаграм модели”, која својата популарност ја стекнале благодарение на тоа што голем број на корисници ги перцепираат за она што се смета за привлечно.  Овие модели својата “интернет- личност“ ретко ја креираат сами и најчесто го имитираат однесувањето на некоја друга личност која станала позната поради некои други вредности, за подоцна себе си да се претворат во бренд.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.