• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Ирена де Сомер – маркетинг професионалец

03/06/2013
in Интервјуа, Маркетинг & Адвертајзинг, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Почитувани читатели, огромна чест и задоволство ми е што на блогов денеска имам една супер гостинка како што несомнено е Ирена Де Сомер – во моментов ангажирана како маркетинг и ПР директор во “Семос“.

Со Ирена се запознавме за време на манифестацијата за доделување на наградите за “Сајт на Годината 2011“ и уште тогаш ми остави силен впечаток како уникатна личност со која ми е големо задоволство да разговарам на најразлични теми и да учам од нејзиното долгогодишно работно искуство во земјава и во странство.

Привилегијата да “украдете“ дел од енергијата која Ирена ја зрачи, ја имате денеска на Маркетинг365.

р е к л а м а

Marketing365: Која е Ирена де Сомер ?

Ирена : Ирена е една висока згодна плава девојка за озбилно ! Ако тргнеме од маркетиншки и пр дијапазон на представување во Македонија.

Оп! Значи ви го фатив вниманието, доволно!

Волку, волку, толку е овде доволно за да некој ви обрати внимание на вашиот бренд. Да не беше смешно, ќе беше тажно. Еве да ме убиеш не ми текнува што беше сублиминарната порака на тој слоган….

Marketing365: Определен период сте живееле и работеле надвор од Македонија а сега повторно сте ангажирани во Скопје, дали можете да ни направите една кратка паралела меѓу антиципирањето на маркетингот од страна на компаниите надвор и во Македонија?

Ирена : Тоа би било како правење паралели на оригиналниот Стар Трек и Стар Трек The Next Generation. Тука и  менаџерите, директорите или пак сопствениците на некоја компанија и незнаат што е тоа и каков ефект истиот би можел да има  на продажбата и промовирање на продукот или услугите, а и билдање фама и имиџ на самиот бренд/компанија. Рудиментирани сме на тоа поле, и кога покласичните медиуми беа во пршање, а во овој тренд на комплетно преземање на интернетот како медиум. Во “камено доба” сме.  Пак ќе прашам, ретардиравме ли?

Не се комплетно ненормални брендовите како Мерцедес или Гучи да трошат милиони евра на маркетинг кампањи. Знаете, еден продукт/услуга без приказна за истиот, која ќе ви ја сервирам, е само уште еден продукт. Креацијата на маркетингот е да ве маѓепса, и со тоа да го направи еден продукт единствен, најдобар и се она што вие посакувате и што посакувате да станете кога би го имале. Сите имаат продукт, но мене ме интересира ЗОШТО треба да го купам баш вашиот. Ако немате прикаска, џабе ви е се.Тоа е работата на маректинг професионалците и компаниите кои стојат позади се тоа.

Извини, прашањето беше ”антиципирањe” или перципирање? Или се им се фаќа исто ! Прво треба да го перципираат, за да го антиципираат.

Marketing365: Што мислите, дали македонските компании доволно вложуваат во своите маркетинг активности?

Ирена : Ќутам, Да не ја извреѓам 90 % од бизнис заедницата на Македонија, ама и Маркетинг агенциите кои се активни тука. Не знам кој додуше е полош на оваа тема, компаниите или пак агенциите, а во многу случаеви и двете. Сите сакаат се, и ако може тоа да се да се направи без пари или многу  малце пари. А да  не почнувам за тоа на основа на што се креираат рекламните кампањи. Анализи,истражувања, стори бордс, и кој ги прави, па до креативата…таа најбитната, идејата. Па продукција, медиум..итн.итн. Долг и широк муабетов.

Чест на исклучоците…

Marketing365: Која според Вас е причината што македонските газди сеуште повеќе се приврзаници кон традиционалниот маркетинг отколку кон современите форми на интернет или герила маркетинг?

Ирена : Да поќутам и на ова прашање? :) Хахаха, ајде нема баш. Зошто ретко кој користи од нив интернет, и со самото тоа не ја разбира моќта на истиот. Интернетот не е само медиум, туку прво е алатка. И тоа една од најмоќните.

Кога ќе рикне принтот, и полека сите други медиуми, со тоа и публиката,тогаш сакале-неќеле ќе се преселат на интернет. Тоа е да не кажам “утре”, а тие требале да го фатат тој тренд уште “ вчера”. Тогаш ќе биде проблем што има многу малце луѓе како мене да им каже кој-како-зошто и каде би можело/требало да изрекламираат својот продукт/услуга, и во која форма. Герилата ќе ја сакаат, не за нешто друго, него зошто во нивната глава тоа звучи како нешто што е “ за малки или ич” пари.

Да напоменам дека такво нешто нема…?

А и плус, па луѓето како мене па мака мачат кога ќе видат па кои веб портали/блогови ги имаат на располагање за промоција.

Да сумирам, идејата е пари. Не обратно

Да се вратам на герилата…За герила маректинг треба генијална (оргинална, неконвенционална) идеа, канал и форма, за да се спроведе една кампања. А тоа не значи дека ако сте отвориле една ФБ страна , дека е герила маркетинг…да, ете, бесплатана е и сега што? Како сте ја анимирале вашата таргет група..? Какви се бројките од продажба и од рејтингот на компанијата? И дали знаете дека ако не изиграте како што треба на тој медиум, може сами себе да се казните т.е. брендот/компанијата. Затоа ова оди и рака под рака со ПР, зошто на интернетот има многу малце контрола, и секој може да ви се меша во пораката која сакате да ја емитувате.

Marketing365: Дали по примерот на ПР професионалците и маркетерите можеби би требале во иднина да размислуваат за основање на здружение преку кое би го поттикнале развојот и соработката во фелата?

Ирена : Во Македонија…ич не мора ! Како и во се друго,ќе се испокараат, па ќе праат исто такво здружение со адитивот “-вистинска” и уште едно 30 такви хибриди. Нема тука поента. Сите тука знаат веќе се, сите се најпаметни, сите сакат да се лидери, и сите сакат да се офајдат пошто-пото. Секој човек за себе.

Marketing365: Кој би бил Вашиот совет за сите оние што планират да работат во маркетинг и адвертајзинг индустријата?

Ирена : Со среќа! Ќе ви треба..ако уопште успеете да убедите некого зошто воопшто им е потребен маркeтинг, и што е тоа воопшто, па ви дадат и буџет и кретивна слобода, јавете ми се, јас частам!

Marketing365: Ирена, би сакал да споменеме нешто и околу македонското “практицирање“ на твоето формално образование како “Менаџер на луксузен бизнис и менаџмент во мода“ т.е.дали воопшто во Македонија постојат професионалци кои работат на вакви позиции и каде на пример сме ние како земја во споредба со земјите од околината од аспект на организирањето на модни настани……е сеа ако ти се зборува на оваа тема, склопи едно прашање и пукај ! !

П.С: Ирена е и автор на моден блог .

Ирена де Сомер : Ха-ха. Менџамент во мода.

Која мода?

Кој менаџмент?:)

Тажно.

Кога си заминав од оваа земја 2005, мислев дека ќе евоулираме, ќе станеме по “модерни”, ќе ги фатиме урбаните текови.Таков беше тогаш бар моментумот, урбан, ориентиран на светските трендови.

Се вратив на почеток на 2011. Со мирна душа можам да констатирам дека не само што сме се уназадиле, туку сме фатиле еден друг правец на девијација, која само можам да ја набљудувам како социјален феномен, ама неможам да и се придружам. Најверојатно затоа ништо не ми е јасно, и ми нема логика.

И се заблагодарувам на Ирена за искрените одговори и се надевам дека  во иднина ќе имаме прилика повторно да ја имаме како гостинка на блогов :) :) Фала Ирена !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.