• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Политички маркетинг: Анализа на гласањето

07/02/2014
in Политички маркетинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Една од првите секако и најважните работи кои сакам да ги споделам како неопходни што треба да ги направат сите оние кои имаат во план да се кандидираат за било какви избори е токму процесот на дефинирање на избирачите, а првиот чекор во тој процес, кој имам намера да го образложам денеска, е Анализата на гласањето.

Анализа на гласањето - Политички Маркетинг - Маркетинг365

Од резултатите кои ќе произлезат од оваа оваа анализа во голема мера ќе зависат голем број на инструментите во склоп на комуникациската стратегија која еден политичар треба да ја примени, како би се само-промовирал и би го наметнал својот имиџ.

р е к л а м а

Една од првите активности е да кандидатот го утврди однесувањето на избирачите на претходните избори на територијата која “му припаѓа“. Тоа практично значи да тој треба да ги побара сите изборни резултати постигнати на изборите претходно од сите поединечни изборни кругови.

Еден кандидат, на пример, за на локални избори, треба  да ги анализира податоците кои се однесуваат како на претходните локални избори, така и на парламентарните избори – земајќи ги во обзир сите изборни кругови.

До овие резултатит не е многу тешко да се дојде: кандидатот може да се обрати на локалната изборна комисија во својата Општина, да пребара на интернет на веб сајтот на државната изборна комисија или едноставно да ја провери архивата на дневните весници печатени после ден или два од изборите.

Целта е да се дојде до што по детални резултати од сите политички партии.Во последно време постојат електронски бази на податоци кои овозможуваат да се прегледат сите податоци што се однесуваат на бројот на излезени гласачи, неважечки ливчиња, гласови за партиите и кандидатите по изборни единици, дури и и локални изборни места.

По завршувањето на оваа работа ќе се докаже дека постојат зони со висока концентрација на гласови, на пример за демо-христијаните, и други зони со многу мали бројки на гласови , за социјалистите.

На овој начин може да се дефинира територијата на која се наоѓаат нашите потенцијални гласачи (треба да се соберат податоците за буквално секое избирачко место и да се утврди кои улици учествуваат на тоа избирачко место)

Резултатите од оваа кратка студија можат да обелоденат некое крајно непредвидливо изборно оденсување (на пример: постоење на една голема географска област со идентично однесување, и покрај тоа што многу се разликуваат тие делови по традицијата и културата – или различно однесување на наизглед слични територии) што ни овозможува да одредиме зони во кои нашата партија е најсилна.

Нееднаквите резултатит на гласање на определена територија може да ни укаже и на т.н. “гласови кои осцилираат“, феномен кој е во стален пораст, паралелно со опаѓањто на довербата во политичкиот систем.

ЈАКИ И СЛАБИ ЗОНИ

Доколку сакаме да водиме изборна кампања со оптимално користење на нашите физички, психички и пред се економски ресурси, не се препорачува да вложуваме премногу време и пари во оние зони во кои одамна се има консолидирано антагонистички став спрема нашата партија.

Со анализата на изборното однесување на претходните избори можат да се утврдат локациите без мнозинска подршка за определена партија т.е. оние каде постои релативно мала разлика во гласовите меѓу партиите. Во тие случаи, секако станува збор за отсуство на ефикасни политички референтни модели отколку за некоја стабилна рамнотежа.

Исто така, зоните со релативно низок процент на излезност може да укажат на постоење на едно несигурно, но не и рамнодушно бирачко тело во кое ВРЕДИ ДА СЕ ВЛОЖУВА.

Покрај избирачите кои “сигурно“ ќе гласаат за неговата партија, кандидатот треба да ги има на ум и неопределените гласачи – бидејќи тие го чинат оној дел од избирачкото тело кој заслужува најголемо внимание.

Тука станува збор за категоријата на избирачи која се зголемува напоредно со зголемувањето на гласање за личност а не партија, што претставува феномен кој е се поподложен на влијание од масновите комуникации и комуникациските стратегии насочени кон истакнување на личноста и способностите на определен кандидат.

*****

Имајте пријатен викенд !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.