• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Приказна за добра мобилна апликација – Успех на Simply Tastly app

16/01/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што мобилната технологија од ден за ден напредува, а мобилните апликации нудат различни опции за унапредување на работењето, брендовите настојуваат да ги следат трендовите и комуницираат со своите потрошувачи на тој начин, нудејќи релевантни информации, знаења и искуства. Доколку имаме во предвид дека привлекувањето на нови потрошувачи на определени производи или услуги секако претставува трошок, неретко и повеќекратно поголем од трошоците за задржување на постоечките корисници, мобилните апликации претставуваат еден од каналите за комуникација чијашто изработка не бара нужно голема сума на пари.

Пример за добри мобилна апликација, која може бесплатно да се превземе од Google Play и App Store, а која што за само четири месеци оствари повеќе од 76.000 превземања (дури 8 пати повеќе од очекуваното) и се рангира во топ 3 апликации на Google Play, е Simply Tastly app, прегледен и многу опширен гастрономски водич, кој произлезе од работилницата на компанијата Coca-Cola. Апликацијата веќе во тој период секој корисник ја користел повеќе од 7 пати, што го објаснува високиот рејтинг кој го постигнала – 4,6 од 5.

Оваа кулинарска апликација претставува ризница од преку илјада рецепти од домашните блогери, што е голема предност во однос на рецептите кои доаѓаат од странство во коишто обично се наоѓа барем една состојка која на нашите пазари не е достапна. Покрај секој рецепт се наоѓа и список со намирници кои се неопходни за подготовка и кои многу лесно можат да се споделат со членовите на семејството по телефон (по пат на SMS, апликациите Facebook, Twitter, Viber, WhatsApp,итн.). “Вишната на врвот на оваа торта” е списокот на продавници во непосредна близина, како и моменталните акции и промотивни цени во нив.

р е к л а м а

Дека не е доволно само да се дизајнира мобилна апликација, што секако не е ни малку лесна работа, ниту работа која може брзо да се релизира, зборува и фактот дека самото поставувањето на апликацијата на App Store или Google Play не донесува резултати само по себе – потребно е да се „донесе“ пред крајниот корисник. Инсталацијата на апликацијата се постигнува на два начини: корисниците сами ја пронаоѓаат апликацијата со наменско пребарување или ја инсталираат после преглед на рекламите, односно огласите. Во тој „маѓепсан круг“, потребни ни се и едните и другите корисници, бидејќи оние кои доаѓаат до апликацијата по пат на оглас, значајно можат да влијаат на нејзиното рангирање и со тоа да го зголемат бројот на корисници кои самостојно доаѓаат до истата. Кампањите со кои се постигнуваат токму такви резултати мораат да бидат „живи“, флексибилни и ефикасни во реалното време, затоа што дигиталните канали поставуваат такви барања пред огласувачите и медиските агенции.

Потврда за успехот на кампањата со Simply Tastly app стигна и од првата IAB MIXX Conference and Awards Serbia 2016, на која во категоријата Best Mobile, златна награда им припадна на компанијата Coca-Cola и медиската агенција UM Белград.  “Со кампањата Coca-Cola Simply Tastly отидовме во финале на фестивалот Balcannes, а одма потоа на првата IAB MIXX конференција во Србија освоивме прво место во категоријата. „Оваа кампања претставува пример за интегрирано користење на медиумите на иновативен начин и е показател како за квалитетната соработка со долгогодишниот партнер, така и за меѓусебното разбирање, но и познавање на потрошувачите, пазарот, брендовите и комуникациските канали“, изјави Дубравка Урошевиќ, Regional Account Director на агенцијата UM Белград, и додаде:  “Кампањата за Simply Tastly app, препозната како најуспешна од страна на стручната јавност, го потврдува квалитетот на услугите кои ги нуди агенцијата, а исто така е и резултат на нашата тимска работа, со нашите клиенти, како и со останатите агенции ангажирани од страна на компанијата Coca-Cola со кои соработуваме на разни проекти“. Со цел промоција на апликацијата Simply Tastly, помеѓу останатото, реализиран е и програматик закуп на огласи на мобилните уреди, што во оваа прилика, за прв пат е направено во Србија. „Задоволство е да се соработува со клиент кој во нас има целосна доверба, не` мотивира и поддржува во намерата да реализираме различни иновативни и нестандардни идеи во доменот на планирање на комуникациите и медиумите”, завршува Дубравка.

Иако денес во огласувачката индустрија во голема мера се зборува за “content marketing”  и за релевантните моменти во кои е важно да се пласира пораката на брендот на потенцијалните потрошувачи, вистина е дека овие ставки одсекогаш биле на врвот на листата доколку сакаме да креираме успешна маркетинг кампања. Во таа смисла, “нема ништо ново во тоа при планирање на медиска кампања за клиентот секогаш да имаме на ум кои комуникациски канали ќе ја пренесат релевантната и за целната група важна порака, прецизно и конзистентно“ изјави Јована Петровиќ, Regional Account Manager на агенцијата UM Белград. “Ваков начин на работа применувавме и во годините кога интернетот не претставуваше дел од буџетот во мера во која е денес. Меѓутоа, она што е предизвик за маркетерите е брзината со која овај процес се одвива и тоа токму благодарение на феноменот интернет. Онлајн огласувањето навистина ја измени нашата реалност во смисла на брзината на реагирањето и огромната потреба за релевантност и оригиналност во морето на сензации кои потрошувачите секојдневно ги доживуваат“ додава Јована.

Кејсот на проектот The Coca-Cola Company Simply Tastly App можете да го погледате подолу:

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.