(08.12.2022) Второто издание на NEM Zagreb 2022, настанот посветен на иднината на телевизиската индустрија во Централна и Источна Европа, беше отворен вчера и продолжува во легендарниот загрепски хотел Esplanade Zagreb до петок, 9 декември 2022 година. Настанот се фокусира на регионот на Централна и Источна Европа и земјите со низок продукциски капацитет во регионот, со цел да се поврзат AV професионалци, продуценти и писатели со претставници на FTA телевизиски канали, платени TV канали, стримери и други клучни носители на одлуки од земјите во Европа.
Првиот панел на овогодинешното издание на NEM Zagreb, насловен “Co-production: Low and High Production Companies” вклучуваше голем број признати професионалци кои зборуваа за копродукцијата како еден од највиталните аспекти на ТВ индустријата во денешно време. Домаќин на панелот беше Џонатан Бротон, директор за стратегија во EBO, кој ја воведе дискусијата прашувајќи ги учесниците за нивното мислење за тоа што големите продукциски компании очекуваат од партнерите од земјите со низок производствен капацитет. Меѓу учесниците беа:
- Мориц Полтер, извршен директор и извршен продуцент во Windlight Pictures GmbH
- Емануел Екерт, заменик директор за аквизиции во Mediawan
- Анкица Јуриќ Тилиќ, филмски продуцент во Kinorama
- Дана Стерн, извршен директор за глобална содржина
Гај Бисон, директор за истражување во Ampere Analysis, говореше на тема “The Push for International Content: What Streamers Want”, објаснувајќи зошто стримерите покажуваат поголем интерес за меѓународна содржина и опишувајќи ги случувањата на стратешките пазари. Тој исто така беше домаќин на интервју еден на еден со Ванда Рапти, извршен потпретседател и главен комерцијален директор за Северна Америка и Viaplay Select, при Viaplay Group, зборувајќи за влијанието на стримувачите врз содржините од неанглиско говорно подрачје.
Првиот ден на NEM беше заокружен со финалната рунда на натпреварот за пишување телевизиски содржини пред публиката која со голем интерес ги следеше презентациите на шесте финалисти и од натпреварувањата по сценирани и несценирани содржини. За натпреварувачите, ова беше нивната последна шанса да ги импресионираат членовите на жирито и да ја освојат наградата од 3.000 евра за нивниот писателски проект, како и награди за тројцата најдобри натпреварувачи: билет за работилница за пишување, учество на настан на ТВ индустрија, и котизација за учество на заедничка конференциска маса на ТВ настанот NEM Dubrovnik 2023, планиран за јуни 2023 година. Добитниците на наградите што ги доделува организаторот на настанот, агенцијата за маркетинг и ТВ индустрија Mediavision, ќе бидат објавени на финалната вечер на NEM Zagreb 2022 во петок 9 декември 2022 година. За сите финалисти, финалниот натпревар беше можност да се сретнат со AV професионалци и успешни креатори на телевизиски содржини и да воспостават контакти со водечките продукциски компании и потенцијалните партнери.
По возбудливиот финален круг на натпреварувањето, сите се преселија во салонот NEM за да го прослават почетокот на уште еден NEM Zagreb со пијалоци за добредојде, чиј домаќин беше Sarajevo Film Festival.
Повеќе информации за настанот можат да се најдат на официјалниот веб-сајт: www.neweumarket.com/zagreb/