• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

10 заблуди за ПР индустријата

02/11/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ivy Lee, основачот на модерните односи со јавноста,ја  објави неговата ”Декларација за принципите за целта и вредностите на PR” во 1906 година.  И покрај повеќе од еден век на активности, од ПР професионалците, често се бара да дефинираат што се подразбира поточно под ПР.

Ние може да дадеме објаснување дека ПР е за градење на односи, менаџирање на репутација, промовирање на вредности и лидерство преку ангажирање на различни групи на луѓе. На аутсајдерите, ваквите објаснувања им немаат големо значење, и не ги предизвикуваат нивните однапред, креирани заблуди за односите со јавноста.

Извор: pinimg.com
За да ги расчистиме заблудите,  ова се 10-те нешта кои не го претставуваат ПР-от:

 

р е к л а м а
  1. ПР не се заоснова на лаги или лажно претставување.

ПР се однесува на градење на врски и менаџирање на кредибилитетна репутација. ПР не е само ‘’фенси‘’ дефиниција за намерно искривување на вистината,  ширење на лаги или разводнување на вистината.

  1. ПР не е маркетинг или рекламирање.

Со маркетингот и рекламирањето се промовира услуга, производ или бренд за целите на продажбата. ПР-от служи за градење на сериозен кредибилитет и доверба  преку  размена на информации, знаење и увид со цел да се подигне свеста за една организација или тема.

‘’Маркетингот  и рекламирањето се еден вид на Лас Вегас шоу. ПР-от е презентација на TED.’’

  1. ПР-от не е еднократна активност.

Менаџирањето на репутацијата мора да е долговечно за да е важно. Доколку  ПР-от е ограничен на одреден период на време или на одреден мал број на активности, менаџирањето на  угледот нема да е заштитено. За градење на односи и репутација е потребно време и концентриран напор. Успешнате ПР професионалци  инвестираат во долгорочни односи, врз основа на заеднички и вистински вредности, за да се постигне долготрајна позитивна репутација.

  1. ПР не се однесува на површна промоција.

ПР-от  обезбедува  пренесување на веродостојни пораки. Овој однос се заснова на искрени и пред се значајни содржини. Само тогаш ПР професионалците и агенциите ја заслужуваат вашата доверба, интерес и ангажирање во креирањето на добар углед.

  1. ПР-от не се однесува само на “цели”.

Ловците “целат” кон животни како предмети кои ќе ги  поседуваат. Секој оној кој ги опредметува потрошувачите на тој начин не ја заслужува довербата. ПР односите се базираат на ангажмани од почит. Тие се комуникација од која сите вклучении страни во “разговорот“ мора да имаат бенефит.

  1. ПР-от не служи за влез на пазарите и до публиките.

Иако “пенетрација” се уште е заеднички израз за влез на пазарите и помеѓу комуникаторите, овој збор  е  само доказ за застарениот пристап кон оваа индустрија. ПР професионалците ги почитуваат луѓето со кои  комуницираат со цел да се здобијат со заедничко разбирање. Тој не се однесува на имање на моќ над некого, туку за давање моќ на некого.

  1. ПР-от не е за “публиката”.

“Публиката” се однесува на луѓе кои очекуваат да слушнат или водат нешто, но оваа врска е пасивна врска. Иако тие можат да чекаат да се слушне или да се види нешто, оваа  врска во суштина е пасивна и обично е без ангажман и дијалог. ПР-от е разговор, а не монолог. Тој се однесува на начините на кои поединците и заедниците кои споделуваат заеднички интереси комуницираат за да имаат взаемни бенефити.

  1. ПР-от не се однесува на превземање на напади и жртвувања.

‘’Спин докторите’’ -заедно со одредени агенции и организации, се обидуваат да добијат предност преку пренесување на лажни информации околу своите содржини и / или да прават поткопување на оние содржини за кои сметаат дека им се непријатели (за конкуренцијата). Не секогаш овие односи прават добро за нив порано или подоцна ќе резултираат со негативни последици.

Успешните ПР професионалци се фокусираат на споделување на веродостојни податоци, знаење и разбирање. Тие ја преземаат одговорноста и одговараат за своите постапки и зборови.

  1. ПР не е само за нафрлање на зборови без значење.

Во повеќето општества, сечиј збор има вредност. Според законот, ние дури го имаме и  терминот “вербален договор”, кој често може да биде и  правно обврзувачки. Важно е да се признае дека нечиј збор само по себе не е само површна дејност; зборовите се многу важни. Зборовите се важни, како и акции. Заедно, кога делуваат на позитивен и одговорен начин тие не претставуваат во нашето најдобро светло. Доколку не успеете макар во едното не сте успеале и во двете.

  1. ПР-от не е мртов.

Често се декларира дека ПР-от е мртов. Кога одредени групи на луѓе говорат на овој начин тие се трудат да  продадат нешто друго што е наводно ново, поинакво и подобро од ПР пристапот но сепак ја содржи неговата суштина но носи друг назив.

ПР-от ќе продолжи да опстојува толку долго колку што е и важна потребата од  градењето на врските и репутацијата, затоа што тој  се односува на нив генерално.  Тој е тука и ќе  остане, без разлика дали тоа ќе продолжи да се нарекува ПР или ќе носи нов назив во иднина.

Што би додале вие на оваа листа?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.