• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

12 лесни начини со чија помош ќе ги подобрите своите вештини за јавно говорење во согласност со психолозите

02/03/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Три од четири лица се соочуваат со страв од говорење пред група на луѓе. За среќа, психолозите можат да ви помогнат со совети и да интервенираат во овој дел, со цел да ја импресионирате својата публика следниот пат кога ќе одржувате презентација.

Извор: hubspot.net

1.Се што правите- правете го за својата публика.
“Колку повеќе нагласок ставате врз слушателот, помалку ќе внимавате како изгледате додека зборувате, како звучите…

2. Внимавајте на говорот на телото.
Многу е едноставно да застанете право, да ја дигнете својата глава и да дишете длабоко кога ќе застанете пред толпа на луѓе. Овие мали промени во вашиот говор на тело ќе ви помогнат да се однесувате и чувствувате како лидери и притоа да зрачите со доверба.

р е к л а м а

3.Не одвлекувајте го вниманието со повеќе слајдови.
Студија од 2010 покажала дека кога публиката слушала говор, мозочните бранови кои ги испраќал говорникот и оние на публиката се синхронизирале, со што се добивало разбирање на тематиката. Користењето на премногу слајдови за време на една презентација го попречува овој процес.

4.Соочете се со својот страв…со пишување.
Можеби звучи застрашувачки, но еден често препорачан начин за надминување на стравот е да се соочите со него со високо исправена глава. Како да го направите тоа пред да излезете на бина пред аудиториумот?

Напишете ги на ливче најлошите резултати кои можат да произлезат од вашиот говор. Дали сега ви звучат толку застрашувачки?

5.Запомнете: тие се таму затоа што сакаат да ве чујат што имате да им пренесете.
Не сте се нашле на бина затоа што тоа е резултат на вашето его- потсетуваат психолозите. Говорите пред аудиториум затоа што цела таа публика сака да ја чуе вашата перспектива или пак да научи нешто од вас. Публиката е тука заради вас.

6.Набљудувајте го својот внатрешен глас.
Гласот во вашата глава говори’’Ти не можеш да го уништиш ова’’ или пак ‘’Изгледаш нервозен/нервозна’’. Внимавајте на дијалогот кој го водите со вашиот внатрешен глас и не потпаѓајте под сопствениот притисок кој единствено се наоѓа во вашата глава.

7.Визуелизирајте го успехот.
“ Размислувајте за она што сакате да го кажете, а не она што не сакате, затоа што кога се обидувате да не мислите или пак да не направите нешто, поголема е веројатноста тоа да се оствари/случи’’,советува професорот по психологија Sian Beilock.

Извор: entrepreneur.com

8.Сменете ја својата перспектива за стресот.
“Кога ќе го промените своето гледиште за стресот, го променувате начинот на кој вашето тело одговара на стресот. Обликувајте го стресот во друга форма, на начин на кој тој ќе ви помогне да го дадете најдоброто од себе’’ советува универзитетскиот професорот по психологија на Stanford- Kelly McGonigal.

9.Бидете кратки.
Истражувањата покажуваат дека дури и на најдобрите предавања, луѓето започнуваат да се вклучуваат по 10-20 минути од самиот почеток, па доколку имате доста тематики за кои треба да зборувате, поделете ги и направете паузи меѓу истите, со цел да го задржите вниманието на вашата публика.

10.Прифатете го својот стил.
Интровертните личности не треба да глумат екстровертни личности и обратно, а ниту пак премногу сериозните личности нема добро да изгледаат додека кажуваат шеги со цел да го изменат впечатокот за нив.

11.Додадете свој личен израз.
Доколку го изгубите својот фокус, привлечете внимание со израз или пак слика која ќе ве потсети на крајната цел.

12.Додадете им ‘’лесен финиш’’ на недостатоците.
Доколку не изгледате збунето и не им давате до знаење на своите слушатели дека правите грешки, тие нема да го забележат тоа. Едноставно ‘’Ајде да пробаме повторно’’ по некоја направена грешка, ќе ве стави на многу подобра позиција кај своите слушатели.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.