• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

13 совети кои мудрите лидери ги кажуваат за да ги мотивираат своите вработени

02/03/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Мојот шеф ме мотивира преку страв и контрола”- не кажал ниту еден вработен до сега. Еве што ќе чуете од мудрите лидери..

Мотивацијата доаѓа во најразлични форми, но често постои желба да се делува со јасна намера и голема цел кон постигнување на добар резултат. Мотивацијата доаѓа длабоко внатрешно од нас, а затоа и ‘’срцето и умот’’ потребно е да бидат вклучени во самиот процес. Доколку сте во лидерска позиција, не постои сомнеж дека вие го држите клучот во своите раце за поттикнување на мотивацијата кај секој член од својот тим.

р е к л а м а

Се започнува од начинот на кој ги кажувате нештата.

Мудрите лидери може да ги мотивираат своите вработени со користење на следните 13 совети:

1. “Јас сум доследен и ќе те известам околу барањето”

Голем дел од успехот се потпира на давањето на насоки и поставувањето на соодветни очекувања од страна на лидерите. Па кога нештата не се доволно јасни, поставувањето на прашања и грижи околу истите е од голема важност. Неуспехот во овие активности може да води кон ставање на прашање на вашиот интегритет и појава на недоверба. Не кажувајте нешта кои не ги мислите. Мудрите лидери се доследни на своите ветувања преку јасен акциски план со договорена временска рамка. Потоа тие го остваруваат ветеното!

2. “Имам добри и лоши новости.”

Зошто овој пристап би бил мотивирачки?
Дали сте работеле во рамките на тим каде нештата се договарале зад затворени врати во рамките на лидерскиот тим? Дали сте се соочиле со лидери кои нештата ги сокривале под ‘’тепихот’’? Мудрите лидери го прават спротивното.
Тие ја кажуваат вистината и го објаснуваат комплетно контекстот, кој, кога, како, каде и зошто фигурира во донесувањето на одлуките. Доколку нешто не можат да го остварат, тие се отворени и објаснуваат зошто истото не е остварливо. Фактот што лидерот може отворено и искрено да ги искомуницира добрите и лошите новости, вистински може да ги мотивира вработените. Овој пристап и овие лидери ја освојуваат довербата и лојалноста на вработените затоа што може да им се верува.

3. “Ова се нештата со кои се соочуваме…”

Луѓето сакаат да ја знаат својата позиција. Сакаат да се чувствуваат безбедно и сигурно дека лидерите мислат на нивните интереси. Кога се случува некоја пречка – некоја транзиција или пак ненадејна промена на насоката на нештата, мудрите лидери ја одржуваат високата мотивација преку бројни начини со кои посочуваат на реалистичната но, и на позитивната страна на работењето со цел да ја одржат стабилна работата на својот тим, наместо да предвидуваат катастрофи, да поттикнат создавање на паника и несигурност. Тие комуницираат што всушност реално се случува и ги пренасочуваат очекувањата на вработените со цел да ги насочат и фокусираат на крајниот резултат- наградата од работењето.

4. “Сакам да ти дадам до знаење како твојата работа се поклопува со целите на нашата компанија.”

Истражувањата покажуваат дека вработените не добиваат позитивен фидбек од своите менаџери. Мудрите лидери им дозволуваат на работниците од својот тим како тие ги пресретнуваат барањата за нивното работно место, односно ги известуваат постојано за нивниот перформанс и цели во насока на исполнување на поголемите организациони цели.

5. “Не сум сигурен како да постапам.Што би направил ти во мојата ситуација?”

Мудрите лидери се присутни и ги изразуваат јасно своите чувства како во примерот ‘’Не сум сигурен како да постапам, што би направил ти во мојата ситуација?“ Или пак -“Потребна ми е твојата помош.’’. Овие лидери знаат дека ова не е знак на слабост прикажана од страна на лидерот, всушност овој пристап го прикажува сосема спротивното. Ние како лидери, потребно е да бидеме автентични и да ја зборуваме вистината и да се однесуваме како такви во рамките на организациите чиј дел сме.
Доколку сте во улога на лидер, отворениот пристап и искреноста им овозможува на членовите од вашиот тим да се чувствуваат искрени со вас и отворени едни кон други што во основа ќе придонесе кон подобра поврзаност на сите единки во тимот како краен резултат.

6.”Вратите од мојата канцеларија ти се отворени во секое време.”

Основачот и генерален менаџер на Credit Karma,  Kenneth Lin работи во рамките на политика на отворени врати, како клучна политика за отворена компаниска комуникација. “Кога и да сум во својата канцеларија и да сум достапен, јас ги поттикнувам членовите од тимот да ме посетат и да споделат со мене мислење за работата на Credit Karma”, кажува Lin. Оваа стратегија се исплаќа затоа што го упатува во тоа што размислуваат и за што зборуваат вработените во компанијата, што притоа го подобрува и зголемува моралот во рамките на компанијата. Тој им покажува на вработените дека и тој самиот е дел од тимот.

7. “Прашај ме за било што.”

HubSpot,глобалната компанија за дигитален маркетинг, го редефинира терминот транспарентност во бизнисот. Ко-основачот на компанијата, Dharmesh Shah објави напис на неговата wiki страница наречен: “Ask Dharmesh Anything.” И покрај критиките, транспарентноста им се исплати затоа што придонесе за креирање на вредности во работењето на бизнисот. HubSpot освои бројни награди за оваа култура на работа.

8. “Сакам да знаеш колку многу те ценам.”

Дали знаевте дека добивањето на признание и пофалби за работата е најважниот мотиватор за перформансот? Се разбира дека и платата, бонусите и дополнителните награди се секогаш добредојдени, меѓутоа парите се трошат, а признанието е непроценливо.Ова е добро затоа што секој член од компанијата може да биде свесен за вашиот допринес и макотрпна вложена работа. Во истражување на Gallup, компаниите кои прикажале високи нивоа на резултати, бележеле висока вклученост во рамките на своите тимови со помош на користење на пофалби и признанија како моќни мотиватори со цел придобивање на посветеноста и лојалноста на членовите на тимот. Колку зачестена е оваа практика во успешните фирми?
Пофалбите треба да се даваат еднаш неделно.

9. “Потребно е да се подобриш, еве што функционира добро…”

Кога се споменува сензитивна тема како перформансот на член од тимот, не скокнувајте веднаш на користење на напади како одбрана, бидете отворени и имајте позитивен пристап. Дадете до знаење што функционира во пракса, потврдете ги силните страни на членот од тимот, па потоа нагласете во кои полиња треба да работи со цел да се подобри во истите. Како ќе го завршите овој разговор исто така е многу важно. Доколку имате во предвид решение на проблемот разговарајте во насока на тоа дека е добро што сте дошле до таа точка на разговорот, и дека со истиот се ближите поблиску до саканата цел заеднички.

10. “Дали може да се посоветувам со тебе околу овој проблем?”

Alison Wood Brooks е авторка на истражување, кое посочува дека луѓето кои прашуваат повеќе прашања се перципирани како покомпетентни. Таа посочува дека во истражувањето откриено е дека луѓето се двоумат доста кога станува збор за поставување на прашања затоа што сметаат дека другите на нив ќе гледаат како да се некомпетентни. Ова најчесто се случува поради страв. Реалноста е дека лидерите, но и окружувањето гледа на лицата кои поставуваат прашања како покомпетентни од останатите кои не поставуваат прашања.  Мудрите лидери ќе се посоветуваат со своите вработени и ќе им постават прашања.

11. “Верувам во твоето мислење.”

Довербата е двонасочна улица. Доколку ја подарите на своите вработени тие ќе сакаат да ви вратат на услугата и ќе ви веруваат и вам. Мудрите лидери знаат како да им дадат можност на вработените за да се здобијат со доверба во нив и обратно. Ова на работното место му дава нова димензија и јасна компетитивна предност која обезбедува кохезивна и одлична работа.

12. “Не би можел да го направам ова без тебе.”

Ова е можеби најдобриот начин да му заблагодарите на некој од вработените, признавањето на нечиј труд и залагање води кон добра тимска култура на однесување во рамките на компанијата. Самиот чин е мотивирачки и доведува до поголема доверба и поттик во организацијата.

13. “Ти си во право.”

Едни од нај паметните лидери се скромни по својата природа. Тие немаат проблем да кажат “Ти си во право”, кога им е потребен мудар совет во насока на постигнување на бизнис целите. Скромноста е лидерска силна страна која не секогаш добро е разбрана и често се перцепира како недостаток на самодоверба или пак преголема мекост во бизнисот. Мудрите лидери се скромни, знаат да побараат помош, сакаат да слушнат совети и сакаат да учат од другите затоа што на тој начин знаат дека ќе се создаде подобро и поразлично решение на проблематиката. “Да, ти си во право.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.