Американската медиумска мрежа Ен -Би -Си објави дека неодамна продала 30 секунди реклама за време на претстојниот Супербоул (финалето на сезоната во НФЛ) за рекордни 6,5 милиони долари.
Главниот маркетинг директор на NBC Sports, Ден Ловингер, изјави дека рекламите за 52 -то издание на Супербол, што ќе се одржи на 13 февруари 2022 година, на стадионот „ SoFi“ во Инглвуд, Калифорнија, се претежно продадени, а останале само неколку празни термини.
Тој нагласи дека мрежата намерно ги чува поради големата побарувачка.
„Имавме барања за нашите преостанати термини, но работиме прилично пребирливо за да го извлечеме максимумот од она што преостана“, рече Ловингер.
Тој откри дека реклама од 30 секунди е продадена за 6,5 милиони долари, а купувачите на рекламата ќе можат да се рекламираат и на настани, како што се Зимските олимписки игри.
За време на педесеттото издание на Супербоул, беа платени 5,5 милиони долари за 30 секунди рекламирање, што претставува мал пад во споредба со една година претходно, кога беше неопходно да се издвојат 5,6 милиони долари.