• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 чекори за ефикасно управување со ПР криза

13/03/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендовите мора да го планираат своето кризно комуницирање пред да се појават проблемите. Најдобар начин да се преживее кризата на брендот е да почнете да планирате пред да се случи кризата!

1.Подгответе ги вашите планови

р е к л а м а

Кризите може да дојдат неочекувано, но вашиот одговор на нив, не треба да биде таков. Паметните организации имаат план за управување со кризни ситуации, кој ги вклучува сите аспекти на организацијата, вклучувајќи ги правните, техничките и одделите за човечки ресурси.

“Деведесет и пет проценти од кризите што сум ги видел во мојата 30-годишна кариера, можеа да бидат целосно спречени со планирање однапред”, вели Џонатан Бернштајн, претседател на агенцијата за управување со кризи, Bernstein Crisis Management.

Овој план треба да вклучува медиска едукација за раководството, претходно одобрени одговори за односите со јавноста и социјалните медиуми и редовни вежби.

“Треба да ги проверите системите што може да ве спречат правилно да реагирате”, додава тој. “На пример, дали вашата веб-страница може да се справи со 500 пати повеќе сообраќај? Одговорот е речиси секогаш не. Значи, ако не можете брзо да го решите проблемот со вашата вашата веб-страница, ќе се соочите со дополнително ниво на криза.”

2.Дефинирање на проблемот

Сè што “експлодира“ на социјалните медиуми не мора да претставува криза. Организациите треба да размислат за три фактори пред да реагираат, вели Ирв Шенклер, професор на Стерн школата за бизнис во Њујорк.

Дали тоа сериозно влијае на нормалниот тек на работењето на организацијата или го одвлекува вниманието на повисокото раководство? Дали тоа сериозно ќе влијае во крајна линија? Дали може да го оцрни имиџот или репутацијата на организацијата во очите на клучните засегнати страни?

“Може да ви се случат една или две од овие работи, па и понатаму да бидете во ред”, вели тој. “Но, доколку ситуацијата ги исполнува сите три компоненти, компанијата треба стратешки да размисли за тоа како ќе реагира и кои тактики ќе ги користи.”

3.Реагирајте брзо на социјалните мрежи

Откако ќе одлучите дека треба да одговорите, времето е клучниот елемент. Тука, социјалните медиуми можат да ви бидат сојузници, овозможувајќи ви брзо да ги ширите информациите, оддавајќи впечаток дека имате контрола на ситуацијата.

“Клучен е брзиот одговор на социјалните медиуми”, вели Крис Бритон, главен оперативен директор на компанијата RockDove Solutions, која произведува софтверска платформа “во случај на криза“.  “Во повеќето случаи вашата цел треба да биде да одговорите во рок од еден час. Ако дозволите да помине премногу време, многу негативност може да ја пополни таа празнина.”

Ова исто така значи дека организациите треба да посветат ресурси за следење на социјалните медиуми 24/7, како и тим за брза реакција, оспособен и обучен за решавање на кризи, без чекање одобрување “одгоре“.

4.Бидете искрени, транспарентни и директни

Отфрлањето на негативните наводи, минимизирање на значењето на деталите или обвинување на другите, само уште повеќе ја влошува кризата кога вистинската приказна ќе дојде подоцна. Најдобра стратегија е да ги прифатите сопствените грешки, да им се извините на засегнатите страни, да преземете чекори за да покажете дека во иднина ќе работите подобро и едноставно, да продолжите понатаму.

Добро спроведениот одговор на кризата, всушност, може долгорочно да го зајакне имиџот на вашиот бренд, вели маркетинг директорот на Brandwatch,  Вил Мекинес.

“Прашањето не е дали кризата ќе се случи, туку кога”, вели тој. “Брендовите мора да прифатат дека се во постојан дијалог со својот пазар. Кампањите можеби ќе тргнат во погрешна насока. Пораките тестирани на фокус групите ќе бидат неуспешни. Вработените ќе погрешат. Но, потрошувачите ќе ги прифатат грешките кога ќе почувствуваат дека одговорот бил соодветен”.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.