Живееме во време кога нашата електронска пошта е преплавена со реклами од различни брендови и веб-страници. Без разлика дали сме се пријавиле за нивните вести или не, тие стигнуваат.
Некои од нив всушност можат да ни бидат од корист во секојдневниот живот, додека повеќето од овие пораки ги означуваме како веќе прочитани или едноставно се одјавуваме од листата на примачи.
Кога се наоѓате во позиција од другата страна на тој e-mail и кога е важно за вас кој го прочитал мејлот, а кој не, ќе ги разберете сите предизвици што стојат зад овој процес.
E-mail маркетингот е исклучително важен сегмент на рекламирање, па затоа треба да посветите малку повеќе време на оваа област, за тоа да не биде само проследување текстови од некој блог. Подолу следуваат неколку совети кои ќе ви помогнат во поттикнувањето на интеракциите преку е-меил.
Персонализација
Иако можеби звучи како да бара многу работа, денес е полесно од кога и да било досега да се персонализира мејлот, односно секој меил да се посвети на конкретна личност.
Бидејќи можеме да следиме кој ја посетил нашата веб-страница и видел нашата содржина (не по име и презиме, се разбира, но по општи одредници на интернет), можно е исто така, автоматски да се генерираат одговори и да се проследат пораки на овие луѓе.
Се разбира, важно е овој вид комуникација да не биде нападна, како и да се почитува приватноста на примателот на е-мелјот во секое време.
Безбедносни протоколи
Сигурно ви се познати ситуациите кога спам фолдерот во мелјот ви е преплавен со разни реклами од сомнителни сајтови. За жал, се случува некои релевантни мејлови исто така да завршат на ова место.
Доколку не примените одредени безбедносни протоколи и не ги осигурате пораките што ги испраќате, истото може да ви се случи и вас.
На овој начин не само што ќе го изгубите бројот на луѓе што ќе ги прочитаат пораките, туку и довербата на луѓето кои ве следат и се заинтересирани за вашите услуги, сè додека одговорите не пристигнуваат во електронско поштенско сандаче.
Едноставен дизајн
Запомнете дека повеќето луѓе се визуелен тип на луѓе и колку и да бидат заинтересирани за содржината на текстот кој сте го напишале, доколку тој е преполн со визуелни елементи што ги оптеретуваат читателите, тие веројатно нема ни да се обидат да го прочитаат.
Затоа, проверете дали го почитувате минимализмот во вашиот дизајн и обидете се да ги исчистите визуелните пораки што ги испраќате.
Мелјовите можеби не треба да бидат чисто текстуални, па неопходно е да додадете и некоја слика, фонт и боја, но обидете тоа да биде чисто и неоптеретено, така што ќе биде што попривлечно за читање.
Не го заборавајте повикот на акција
Колку и да е привлечна вашата содржина, не можете да очекувате резултати, освен ако не вклучите одреден повик на акција. Ова не значи дека покрај секој текст мора да вклучите и напомена за тоа што сакате за возврат, но неопходно е да ги натерате луѓето да направат нешто што можете да го измерите.
Понекогаш тоа ќе биде повик за купување, понекогаш повик за пријавување за понудата што ја имате, а понекогаш едноставно ќе сакате да ги одведете на сајтот за да прочитаат повеќе. За што и да станува збор, важно е има метрика што ќе можете да ја следите.