• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 нешта кои треба да ги направите по завршувањето на секој состанок

03/03/2017
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дали сте уморни од состаноци кои изгледаат само како залудно трошење на вашето време? Искористете ги следните 4 совети и следните состаноци ќе резултираат со помалку зборување и повеќе работа.

Состаноци…
Веќе знаеме дека воздивнувате со тешкотија од самата помисла на нив. Вашите денови изгледаат како бескрајни седенки, разговори и бреинсторминг сесии. И да бидеме искрени, на никому од нас не би му сметале состаноците се доколку со истите би се постигнал некаков видлив резултат.

Но кога станува збор за состаноци, секој од нас паѓа во истата ‘’стапица’’: зборуваме повеќе од час и нафрламе идеи, и на крајот од состанокот не би можеле да се пофалиме скоро со некој дефиниран резултат.
За среќа, нештата не мора да се одвиваат по овој терк.
Постојат 4 клучни нешта кои можете да ги направите за да го заокружите секој состанок и да се осигурате дека состанувањата всушност се продуктивни, а не само залудно трошење на драгоцено време.

р е к л а м а

1. Обезбедете преглед

Дури и да започнете првично со некоја агенда за самиот состанок, разговорите сепак може да имаат можни пресврти. Иако тоа е веќе нешто очекувано, често резултира со тоа што вие или вашите соговорници ќе лутате надвор од границите на она за што се разговарало на самиот состанок.
пред да се заврши со дискутирање, земете кратки забелешки и направете краток осврт на заклучоците кои сте ги донеле, односно заеднички сте ги донеле со соговорниците. Кога нештата се изговараат на глас, секој од соговорниците ќе има заклучок за она што се случувало зад вратите на состанокот.

2. Назначете одредени активности поврзани со состанокот

Зошто поголемиот дел од состаноците изгледаат непродуктивно?
Па, тоа е најчесто затоа што секој од нив завршува со резултат од долга конверзација без ништо направено околу разговараните теми. Секој е добар кога станува збор за нагласување на потребите и она што треба да се направи, меѓутоа тоа не значи дека штом се реализира состанокот веднаш ќе се засукаат ракавите и ќе се преземе активност околу нештата.
Поради ова, многу е важно да се преземат активности односно да се назначат активности на крајот на секој состанок. На тој начин, не постои сомнеж кој за што е назначен, и всушност можете на овој начин да согледате што може да се направи околу активностите за кои било дискутирано.

3. Пoставувајте прашања

Пред било кој од присутните да ја напушти салата за состаноци, многу е важно да се осигурате дека секој од присутните јасно разбрал за што се говорело на самиот состанок. Дали на некому е потребно дополнително објаснување или пак има одредени прашања кои потребно е да му се одговорат?

Иако е наша цел да водиме грижа околу следењето на состанокот, добро е да потврдиме дека добро сме се разбрале со соговорниците. Доколку ги запрашате дали имаат дополнителни прашања е одличен начин на кој може да го финализирате она за што сте разговарале, но во исто време овој пристап го прави состанокот делотворен и јасен и притоа тој завршува на помалку формален начин.

4. Пратете е-mail

Назначивте одредени активности на крајот на состанокот, но што е со соговорниците кои на состанокот не правеле белешки?
Добро е да ги известите што било дефинирано или пак дополнително за кои точки сте зборувале накратко преку праќање на e-mail.
Испратете кратка порака до секој кој бил вклучен во состанокот, заблагодарете им се за драгоценото време, и дајте им кратко резиме за што е кој одговорен со цел плановите да се движат во посакуваниот правец.
На овој начин ќе ги поттикнете да преземат акција, да ја разјаснат секоја недоумица, притоа имајќи ‘’црно- на- бело’’ напишано пред нив за се она што се зборувало. Ова всушност воедно значи дека никој не би можел да ве игнорира во однос на она за што сте зборувале доколку нешто не се направи.

Искористете ги овие совети и осигурајте се дека следните состаноци всушност ќе служат во некоја цел.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.