• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 стратегии со кои ќе ја зголемите лојалноста на своите клиенти

29/12/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најефтината и нај ефективната стратегија за раст е одржувањето на постоечките клиенти.

За бизнисите особено за бизнисите во B2C сегментот, лојалните клиенти се повредни од новите клиенти. Дури и истражувањата покажуваат дека лојалните клиенти имаат вредност 10 пати поголема од нивното прво побарување. Овој податок значи дека бизнисите потребно е да го зголемат бројот на нивните лојални клиенти наспроти бројот на еднократните клиенти.

Трошокот за добивање на нов клиент е повисок од оној за одржување на веќе постоечки клиент, градењето на лојалноста на клиентите е неопходна за бизнисите кои сакаат да останат конкурентни на пазарот.
Кога еден бизнис има поголем број на лојални клиенти има можност своите трошоци за маркетинг да ги постави на ниво кое лесно може да се менува и да   троши поголем буџет на подобрување на квалитетот на своите услуги и производи. Ова воглавно се однесува на веројатноста лојалните клиенти да пренесат пораки за вашиот бренд преку маркетинг од уста на уста (WOM), кој како и потрошувачките оценки е многу критичен за аквизиција од страна на идните потрошувачи.

Следните 4 стратегии се доста важни и можете да ги искористите ‘’паметно’’ во насока на подобрување на лојалноста на своите клиенти.

р е к л а м а

1. Подобрување на корисничкото искуство

Корисничкото искуство се рангира како една од најважните алатки за зголемување на лојалноста.
Тајната на задоволувањето на вашите клиенти се состои во обезбедувањето на супериорното корисничко искуство.
Истражување спроведено од страна на Канцеларијата за потрошувачки прашања на Белата Куќа дошло до податок дека 80% од потрошувачите во САД се подготвени да платат повисока цена со цел да добијат подобро корисничко искуство.

Преку подобрување на искуството и сатисфакцијата пренесена на потрошувачите, ги елиминирате можностите истите да бидат придобиени од страна на вашата конкуренција. Во добата на зголемената свесност околу корисничкото искуство, потрошувачите се свесни за моќта која се наоѓа во изборите кои тие секојдневно ги прават. Искористете ја оваа можност во ваша корист- како ваша предност.

2. Зголемете го моралот на своите вработени

Перформаност на вашите вработени ќе влијае врз искуството на клиентите кога тие стапуваат во бизнис односи со вашата компанија. Ова е од особено големо значење за компаниите каде вработените имаат за цел да одржуваат константен контакт и легуваат во интеракција со потрошувачите што е случај со индустријата за храна и луксузни производи.

Начинот на кој вашиот кадар ја гледа својата работа ќе влијае врз начинот на кој тој ќе се однесува кон вашите клиенти. Во овој дел од големо значење се стратегиите за поттикнување на моралот започнувајќи од обуки за унапредување на нивните бизнис вештини како и пренесување на кориснички искуства од самите потрошувачи до кадарот во однос на степенот на сатисфакција од компанијата за кој тие успеале да дадат свој придонес.

Daniel Carter, основач на CrusieNewPortBeach, компанија од индустријата за луксузно патување споделува искуство од тренинзите на своите вработени за начините за интеракција со клиентите од кои всушност најголем бенефит имала самата компанија.  ” На сите свои вработени им овозможивме да поминат низ тренинзи за справување со корисничките барања пред да им ја довериме улогата за директно стапување во контакт и интеракција со нашите клиенти.”
Иако оваа стратегија може да биде доста бавна, особено за бизнисите кои имаат потреба од голем број на човечки ресурси- резултатите покажуваат дека истата е исплатлива.

3. Прикажете ја успешната приказна на своите клиенти

Оваа стратегија функционира двонасочно и делотворно. Успешните кориснички приказни може да влијаат како стратегија за приближување на нови клиенти за вашиот бизнис. Кај постоечките клиенти ова може да придонесе кон креирање на нова повисока вредност – тие да се чувствуваат ценето доколку ја споделите нивната успешна приказна на вашиот компаниски веб сајт или на страница на социјалните медиуми што би довело до нивно мотивирање и зголемување на нивната доверба.

4. Програми за лојалност

Наградете ги своите клиенти за нивната лојалност- ова е уште една стратегија која успешно можете да ја имплементирате. Целта на ваквиот тип на програми е да ги наградите своите клиенти кои често прават нарачки. Можете  да постигнете истите да ви станат клиенти кои ‘’често ќе доаѓаат на вашата врата’’ доколку ги таргетирате со вистинската програма за лојалност. Некои од овие програми можат да бидат креирани во форма на програми за заработка на поени со секоја направена нарачка која истите можат да ја искористат во форма на обезбедување на добра или услуги од вашата компанија.
За крај..,  да се задржи еден лојален клиент е поважно отколку да се заработат два нови краткорочни клиенти. Со користењето на вистинските стратегии за обезбедување на довербата и лојалноста на своите клиенти, ќе успеете да го одржувате профитот на вашиот бизнис без да имате потреба од високи трошоци за маркетинг.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.