• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

4 начини на кои веќе ги чувствуваме промените на Фејсбук news feed-от

07/02/2018
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

За прв пат откако ги најавија промените на news feed, Фејсбук подетелно објасни што тие промени ќе значат

Извор: AdAge;Пишува: Garett Sloane

р е к л а м а

Минатиот месец, Фејсбук отворено говореше за начините на кои си игра со својата тајна формула со цел за корисниците да се создаде подобра средина – средина кои ќе биде помалку штетна за човечката психа.

Во средата, раководителите на Фејсбук, Марк Цукерберг и Шерил Сандберг, дополнително појаснија дека промените во news feed-от влијаат на времето што луѓето го поминуваат на оваа социјална мрежа и што значи тоа според нивното мислење, за иднината на оваа платформа.

Фејсбук вели дека помалку ќе прикажува постови од несигурни извори на вести, но и вирални видеа со низок квалитет, нагласувајќи ги наместо нив, постовите од семејството и пријателите за да поттикнат повеќе “смислени” интеракции. “Ние можеме да го подобриме животот на луѓето со она што го правиме“, изјави Цукерберг во интервју со аналитичарите од Вол Стрит, по објавувањето на кварталните резултати во средата. “Тоа е она што дефинитивно ќе го направиме“.

За прв пат откако ги најавија промените на news feed-от, Фејсбук подетално објасни што ќе значат овие промени.

Помалку време поминато на Фејсбук

Еден од најинтересните ефекти уште сега е тоа што луѓето веќе поминуваат помалку време на Фејсбук. Цукерберг изјави дека времето кое луѓето ширум светот го посветуваат на оваа социјална мрежа веќе е намалено за 50 милиони часа дневно, што во просек изнесува две минути по лице. Фејсбук има 1,4 милијарди активни корисници дневно.

Ова е прв пат бројот на дневно активни корисници во САД и Канада да падне на оваа платформа. Дејвид Вехнер, директор за финансии на Фејсбук, вели дека не очекува тоа да биде континуиран тренд, но бројките на дневно активни корисници може да варираат во Северна Америка поради високата постоечка пенетрација во регионот.

Во платформата САД и Канада, Фејсбук  има 183 милиони корисници дневно, што е за 700 000 помалку во однос на претходниот квартал.

Можно е Фејсбук да страда од замор на корисниците, за кои дневно-политичките дискусии се одбивни, тврди еден огласувач. “Луѓето се исцрпени од константните политички дијалози и препирки. Тоа игра голема улога.”

Одбиена карта

Фејсбук вели дека спроведува промени за филтрирање на вестите кои се споделуваат на оваа социјална мрежа. Ќе се појавуваат помалку постови на издавачите, а издавачите кои ќе се прикажуваат ќе бидат рангирани според тоа колку корисниците ги сметаат за сигурни.

Промени во алгоритмот на news feed-от веќе имале влијание во четвртиот квартал од минатата година. Цукерберг изјави дека причината за тоа е главно фактот што Фејсбук веќе го намали бројот на “вирални видеа”. Имено, Фејсбук прикажува помалку видео записи за кои смета дека се со лош квалитет, а всушност, тоа се оние видео записи кои многу издавачи ги сметаат како карта за лесно постигнување прегледи на оваа социјална мрежа.

Што сака алгоритмот

Цукерберг, исто така, објасни како алгоритмот ќе работи. “Постои мит дека ние го дизајнираме news feed-от само со цел да го оптимизираме поминатото време или лајковите или коментарите, или некои такви сигнали“, вели Цукерберг.

Но, Фејсбук анкетираше илјадници луѓе и едноставно да ги прашува која е таа содржина која ги привлекува. “Луѓето ќе ни кажат што е тоа што создава најрелевантни интеракции во нивниот живот“, вели Цукерберг. „Тоа би можело да вклучува содржина која ја споделиле со пријателите во Messenger или она за што разговараат во реалниот свет“. 

Што ова значи за бизнисот

Фејсбук тврди дека промените можат да бидат добри за бизнисот. Помалку вирални видео клипови кои го привлекуваат целото внимание очигледно не влијаеле негативно врз приходите од рекламите во четвртиот квартал, кога Фејсбук заработи 13 милијарди долари, што е речиси за 50% повеќе од претходната година.

Помалку време поминато на видеата со низок квалитет, значи повеќе време поминато на скролање низ постовите, интеракција со нив и прикажување реклами – тоа е барем теорија.

“Имаме повеќе можности за заработка“, изјави Сандберг. Во исто време, сепак, таа тврди дека компанијата “не го прави ова за позитивен или негативен приход“.

Огласувачите, исто така, веројатно ќе инвестираат повеќе во купување реклами, бидејќи ќе биде потешко да се осигураат дека постот може да се види доколку не е платен. Ова е пораката што Фејсбук ја испраќа до брендовите сега, тврдат огласувачите.

“Најдобрата стратегија е да продолжиме да купуваме огласи“, вели Кајл Бунч, извршен директор за социјални мрежи во агенцијата R/GA. “Фејсбук е немилосрден ефикасен рекламен механизам, така што би било тешко било кој огласувач да се повлече“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.