• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 едноставни начини како да ја подобрите Вашата Facebook страница

02/04/2015
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор:  Владимир Шапардановски.

Ќе се обидам да ви дадам неколку едноставни совети како да ја подобрите Вашата Facebook страница. Некои работи сигурно ги знаете и веќе сте ги имплементирале во Вашата страница, а има и „ситници“ за кои не сте биле спремни да одвоите време а се важни во Вашата работа.

Профил слика

Ќе започнам со првата слика и најважна за Вас, профил сликата. Најмала слика но и највпечатливата на Facebook. По нејзе Ве препознаваат корисниците на нивниот времеплов. Мој предлог е да не експериментирате тука, едноставно поставете го Вашето лого по кое Ве препознаваат корисниците. Јас претпочитам со темни позадини за да може да се истакне на времепловот и полесно да биде забележан Вашиот пост. Можете да пробате да ја искомбинирате профил и насловната слика а сепак логото да остане. Добар пример за тоа е VIVA сокови.

р е к л а м а

 viva background

Насловна слика

Втората најважна слика, е насловната која кажува се за Вас. Таа е лицето за Вас, тука треба да изрекламирате тоа што во моментот Ви е најбитно. Дали е тоа нов производ или услуга која треба да ја изрекламирате. Многу е важна и димензијата на сликата, пробајте се што Ви треба да опфатите во 851 х 315 пиксели. Не изгледа убаво и професионално доколку сликата не ви е во таа димензија или едноставно не е опфатено во просторот што го дава Facebook.

Убав пример за насловна страница во Македонија е Samsung Makedonija. Успеале во слободниот простор да прикажат тоа што им е најпотребно. Запазиле главниот дизајн да не биде скриен од профил сликата или копчињата кои се наоѓаат десно доле. Тоа е исто многу важно на што треба да внимавате

 samsung makedonija

Стории

Во минатата статија објаснивме неколку работи како да поставите слика и линк. Сега нема да Ве задржувам многу околу тоа, но морате да имате квалитетна сторија за да можете да имате интеракција со Вашите фанови. Без разлика дали поставувате линк, слика или видео, потрудете да ги запазите димензиите на Facebook и искористите максимум од просторот што ви го дава. И пробајте да го запазите времето кога треба да постави сторијата.

storii

Интеракција со фанови

                Facebook не е само еднонасочна комуникација со Вашите фанови. Преку коментарите на самите стории можете многу да дознаете за мислењето кои го имаат за Вас и дали тоа што го поставувате на Facebook им се допаѓа на фановите. Редовно читајте ги коментарите и забелешките, ако е позитивна критика „наградете“ го со „лајк“, доколку е негативна критика пробајте на фин начин да објасните, само немојте да влезете во расправија, подобро поканете го да Ви напише приватна порака и да Ви објасни за каков проблем станува збор. Редовно читајте ги пораките и пробајте во најбрзо време да им одговорите на истите, тоа многу му значи на секој корисник. Денес на сите им полесно да Ви напишат порака на Facebook од колку да се јават на телефон и да добијат информација.

Одличен пример за како треба да се комуницира со корисниците е страницата на мобилниот оператор one.mk. Одговараат на сите прашања и коментари, без разлика колку се негативни. Добар пример за голема компанија и комуникација со корисници.

interakcija so fanovi

И уште нешто…

Не заборавајте да ги пополните сите информации на Вашата Facebook страница. Да ставите адреса каде можат да ве најдат, телефон, краток опис, долг опис и други информации за вас. Пробајте да ги пополните сите информации кои се дадени за Вас, така ќе можат полесно да Ве пронајдат a Facebook нема да ја категоризира страницата како спам. Многу е битен краткион опис дека тој се појавува на почетокот на страницата. Мој совет е тука да ставите веб адреса или телефонски број со една кратка реченица за Вас.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.