• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, August 24, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 начини како дигиталната анализа помага да се премости јазот помеѓу перцепцијата и вистинската слика за брендот

05/04/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во деловната практика не е ретка појава каде што сопствениците на бизниси имаат една слика за сопствениот бренд или производ, додека нивните корисници имаат друга, често сосема спротивна слика.

И познатиот цитат на Џеф Безос: “Вашиот бренд е она што луѓето зборуваат за него додека вие не сте во собата,” само зборува за овој феномен.

р е к л а м а
р е к л а м а

Анализата на сопствениот бренд не завршува кога ќе го пласираме на пазарот. Дури тогаш ни претстои следење на производите во однос на пазарот, конкурентите и се разбира, крајните корисници. Некои методи на дигитална анализа може да бидат наши големи сојузници во следење на впечатокот кој потрошувачите го имаат за нашите производи, а посебно внимание треба да се обрне на следниве пет елементи:

  1. Следење коментари на социјалните мрежи

Коментарите што ги оставаат корисниците на социјалните мрежи се од голема важност за нас. Иако коментарите на социјалните мрежи и на сајтовите оставаат впечаток дека корисниците ги пишуваат лекомислено, тие често пишуваат нешто што не би рекле во живо, значи, повеќето од овие коментари се искрени. Дури и бројот на лајкови за одделни коментари може да ни покаже какво е мнозинското расположение спрема нашиот производ. Со оглед на тоа што следењето и анализата на социјалните мрежи не е лесна работа, а тоа бара многу знаење и време, многу компании се одлучуваат за ангажирање на специјализирани агенции кои обезбедуваат мониторинг на социјалните мрежи и онлајн-медиумите.

  1. Избор на вистинска социјална мрежа

Иако постојат правила и параметри според кои можеме да видиме која целна група е повеќе присутна на одредена социјална мрежа, понекогаш може да се покаже дека општата анализа не важи за секој поединечен производ. Често, како клучен чекор во однос на конкуренцијата може да се покаже долгорочната инвестиција и присуство на социјална мрежа која можеби не е од почеток препозната како идеална за нашиот производ. Ова, покрај предност во однос на конкуренцијата, може да ни донесе и контакт со поширок круг на клиенти.

  1. Следње на ПР вестите

Во следење на пласирани ПР објави не се работи само за следење на договорите што сме ги направиле со медиумите, туку и мерење на резултатите од тие објави. Ако внимателно се анализираат ПР вестите и се разбира, коментирите за нив, можеме да видиме не само што мислат корисниците за нашиот бренд, туку исто така и дали сме одбрале добар медиум за соработка. Понекогаш се покажува дека е поуспешно објавувањето на ПР вести во помали, специјализирани медиуми, отколку во големи, информативни медиуми. Исто така, со анализа на коментарите на ПР вестите можеме да оцениме и колку на корисниците им се допаднала кампањата на нашите производи и дали сме ја погодиле целната група.

  1. Мерење на успешноста на постовите

Иако секоја социјална мрежа има своја аналитика, најдобро е ангажирање на професионални агенции за целосна и длабока анализа. Доколку сами вршиме анализа на своите постови, тоа може да донесе големи придобивки, но исто така, ни ја одзема перцепцијата и можноста за пошироко согледување на сликата и контекстот кои ни ги даваат професионалците кои се занимаваат со анализа на дигиталните медиуми – социјалните мрежи и онлајн медиумите. Анализата на постовите ќе ни покаже не само како луѓето реагираат на нив, туку и кој тип на содржина најдобро поминува, како и кој е најдобриот тајминг за негово објавување.

  1. Следење коментари на форуми

Понекогаш форумите можат да бидат поважни од социјалните мрежи, бидејќи во нивните дискусии се вклучуваат луѓе кои се заинтересирани за определена конкретна тема. Рецензии на производи, осврти и коментари за конкретни кампањи често се тема на форумите.

Кон анализа на сопствениот бренд треба да се пристапи одговорно и прецизно, со ангажирање на професионални агенции кога тоа е потребно. Дигиталната анализа може да ни донесе знаење за тоа како да ги корегираме елементите кои не се во согласност со дефинираните стратегии и бизнис цели и идеи за тоа како да се развие брендот и да се искористи целиот негов потенцијал.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.