• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 причини зошто имате нефункционални врски со своите клиенти

15/09/2016
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Секоја врска со клиентите треба да биде силна, партнерска врска базирана врз доверба која воедно ќе ја промовира и вашата стратегиска способност и експертиза.
За жал многу PR и маркетинг агенциии не успеваат да ги зачуваат односите со своите клиенти иако тие веројатно ако се реагирало на време, би можеле да бидат спасени.

Извор: thehippygeek.files.wordpress.com
Извор: thehippygeek.files.wordpress.com

Постојат и повеќе, но еве пример за пет причини зошто врските со клиентите слабеат и како да се поправат нештата пред да биде премногу касно:

1. Ја користите старата тактика за ‘’фрлање на мамката’’ но потоа паѓате на предизвикот
Еден потенцијален клиент секогаш ќе има во предвид идеи од неколку PR агенции кои ќе се борат за да добијат соработка со нивниот бизнис. За да ја затворат зделката на состаноците неколку од агенциите ќе ги донесат своите директори. Клиентот е импресиониран од калибарот на предлозите на еден од PR тимовите и им ја доверува работата во нивни раце.
Кратко по состаноците, менаџерите никаде ги нема а клиентот соработува со дел од техничкиот тим кој не може да се справи со висината на задачата. Не е изненадувачки што во оваа фаза клиентот станува фрустриран од неспособноста за стратегиско советување и на недостатокот на транспарентност во односот и ја завршува соработката.

р е к л а м а

Решение: Како PR експерти, бидете автентични и искрени.
Зошто да не преземете и таков сличен пристап и кон вашите партнерски односи?
Иако топ менаџери се оние кои се задолжени за водење на бизнисот, секоја нишка од процесот е важна, затоа многу е битно и менаџерите да бидат запознаени со техничките аспекти на водење на задачата и да не забораваат на комуникацијата со клиентот.

2. Не го разбирате бизнисот на вашите клиенти

Почетните фази на PR/client партнерствотот се како додворување.

Полека се запознавате едно со други, среќни сте и возбудени за заедничката врска и комуникацијата. Како што поминува времето, станува многу видливо тоа што комплетно не сте ги разбрале нив и нивните цели. Идеите кои му ги давате на клиентот немаат  позадина и не се поткрепени а со тоа го разочарувате.

Решение: Закажете “нов иницијален состанок“ за да ги разберете нивните цели

Покажете посебен интерес на нивната визија, услуги и производи и што е тоа што ги прави поразлични од конкурентите. Истражувајте повеќе за нивната дејност , следете ја постојано нивната но и конкурентската стратегија и сите новости кои се поврзани со нивната работа- бидете постојано информирани. Прашувајте прашања, разберете ги одговорите порано затоа што тоа ќе ви обезбеди одлична врска и препораки.

3.Вашите идеи се застарени и традиционални

Многу клиенти сакаат PR  професионалците да размислуваат подалеку од границите на традиционалните методи. Во маркетингот ‘’само небото Ви е границата’’, кога се обидувате да откриете нови пристапи кон раскажувањето на приказната за брендот на клиентот.
Доколку размислувате за пресови нема да стигнете многу далеку со својата визија- потребно е да ја погледнете сликата ‘’пошироко и подлабоко’’.

Решение: Бидете подготвени, разгледувајте ги кампањите на останатите конкуренти, приклучувајте се на работилници, семинари, обуки- надградувајте го своето знаење. Учете за новите технологии и инкорпорирајте ги во своите стратегии со самодоверба.

4.Не го мерите својот успех

Кога станува збор за мерењата, се случува и тие да се изостават.
Мерењата се многу важни кога станува збор за презентирање на перформансите на концептите пред клиентите.

Решение: Детерминирајте сет на јасни цели пред да вклучите стандардна метрика во извештаите од својата работа. Демонстрирајте ја вредноста на PR над метриките достапни во секторот, со јасни цели кои се постигнати со цел да бидете разбрани не само од своите колеги и соработници туку и тимот на клиентот но и самиот клиент. Размислувајте кои метрики да ги инкорпорирате во својата работа.

 5.Не ги почитувате роковите
Сите често правме повеќе работи оддеднаш. PR експертите пак, континуирано се соочени да соработуваат со бројни клиенти од повеќе дејности, менаџираат интерни и екстерни тимови, пребаруваат потенцијални нови клиенти и бизниси, креираат содржини и приказни.
Кога не покажувате одговорност кон својот клиент и почесто ги прескокнувате роковите предвидени за извршување на своите задачи, оддавате слика за себе како недоверлива личност која не е примерна или пак другите клиенти и проекти ги става како свои приоритети.
Решение: Бидете реалистични кога се согласувате на рокови во својата работа. Секогаш е подобро да ветувате помалку отколку повеќе.
Доколку имате премногу обврски што резултираат во одложување на задачите преговарајте со своите клиенти и закажете нови рокови.
Бидете страствени за својата работа но пред се проактивни, континуирано гледајте напред и научете како да ги подобрите своите вредности и да ја унапредите својата работа а со тоа и резултатите на своите клиенти.

Извор: prdaily.com

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.