• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 работи за маркетингот кои е потребно да ги заборавите 

12/03/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Неколку совети од маркетинг професионалците кои работат во IBM, Hawaiian Airlines, и Brooks Brothers.

Верувањето дека претприемачите не можат да бидат добри во маркетинг како момците од маркетинг секторите и агенциите е само мит сам по себе. Иако можеби го немате буџетот на гигантите IBM или Brooks Brothers, можете лесно да ги примените советите на овие компании во рамките на вашите маркетинг стратегии.
Ослободете се од правилата и конвенционалното размислување и откријте нови начини на кои можете да ја прераскажете приказната на вашиот бренд.

Погледнете кои се 5 те митови за маркетингот  кои е потребно да ги заборавите :

  1. Социјалните медиуми се лесни

Секако дека постои поголема ‘’филозофија’’ зад социјалните медиуми отколку прикачувањето на истата генеричка содржина на повеќе платформи.

р е к л а м а

George Faulkner, одговорен за социјални и маркетинг комуникации во IBM смета дека социјалните медиуми се тешки и комплексни: ‘’често обидите за активност на социјалните медиуми изгледаат како беспомошно мафтање во воздух со рацете од страна на брендовите со цел истите да бидат забележани – во форма на една желба за внимание. Брендовите треба да се претставуваат себе и да се вклучени во значајни интеракции.”

На пример, IBM лансираше 360 видео серии кои вклучуваа вработени на своите работни места вклучувајќи се во компаниската глобална заедница, што се покажа како одличен потег. Во еден од првите филмови, Gabriel Rosa еден од девелоперите во IMB со својот скејтборд го преминува  мостот Williamsburg од  Бруклин, Њујорк, се до Менхетен.

Често брендовите предизвикуваат само зуење и врева. Кога  Faulkner се приклучува на компаниската страница, тој има за цел да креира конеции.

  1. Маркетингот кој промовира кауза не е ефктивен

Patagonia најави дека 100% од продажбата од Black Friday ќе ја донира директно на непрофитни организации кои се борат за заштита на животната средина.

Како резултат на најавата,компанијата оствари продажба од 10 милиони долари, рекордна до сега. Податоците ги произнесе Scott Carrington,  менаџер за дигитален и социјалне маркетинг во Patagonia. Оваа продажба резултира со 5 пати поголеми приходи од претходните Black Friday распродажби.

  1. С ѐ се врти околу компанијата

Michael Fitzsimmons, потпретседател за маркетинг на WeWork користи приказни за своите потрошувачи со цел да му даде ново значење на својот бренд.

WeWork дизајнира различни прилагодливи решенија за канцелариски простори каде нагласокот на прилагодливоста на истите е она што ги разликува од останатите. Компаниското мото е следното: ” да креираме свет каде луѓето ќе направат живот е не живеачка.” И самотомото укажува на компанискиот стил на работа.

Наместо да се фалат со своите дизајнерски вештини, WeWork го освојуваат вниманието со крајното воодушевување на корисниците од финалниот производ.

  1. Вие одлучувате за што се залага вашиот бренд

John Erickson, потпретседател за брендирани содржини, социјални медиуми и комуникации во Brooks Brothers, вели, “Веќе вие не одлучувате што е вашиот бренд, потрошувачите сега ја прават таа одлука наместо вас.”

Компанијата стара повеќе од 198 години постојано го менува начинот на кој се поврзува со своите потрошувачи.Скоро го креира  Red Fleece Cafe во  New York City, каде потрошувачите можат да купуваат кафе и да добијат проба на облеката по мерка – искуство кое ќе допринесе тие да го доживеат брендот во целост.

“Откривме дека луѓето сакаат да го искусат брендот, а тоа ние го правиме со кафето,”изјави Erickson. “Идеата се роди од интеркциите од социјалните медиуми и податоците. Активно изнаоѓаме начини на кои нашите фанови одговараат и овој стил со кафе, вистински ја исполни таа потреба.”

  1. Искуството на брендот не може да потрае
    ‘’Без разлика што и да продавате, потребно е вашиот производ да помине низ сензорно-базинари техники” – вели Asiana Ponciano, специјалист за социјални медиуми и маркетинг во Hawaiian Airlines.

Авионската компанија цели кон креирање на искуство со самиот бренд преку повеќе чувства како : глетки, звуци и вкусови на Hawaii кои патникот ги добива веднаш по симнувањето од авионот. На самото патување се служат автентични традиционални јадења, се слуша музика од укулеле со цел да се долови ново искуство што овој бренд го направи еден од најдобрите авионски компании  во согласност со Skytrax World Airline наградите.

За социјалните медиуми брендот користи одлични фотографии, храна и водичи низ островото.
Со цел да се долови целосно автентичноста на патувањето со самата компанија, се користи и локалниот јазик кој ова искуство го прави ново, поинакви и незаборавно.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.