• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

5 совети како да ја изберете вистинската славна личност која ќе биде ”гласот” на вашиот бренд

12/03/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Не постои сомнеж дека некоја славна личност може да привлече инстант внимание на Вашата маркетинг кампања.
Славните личности можат да служат како мегафони за пренесување на вашата порака, да го пренесат вашиот бренд во нова категорија на пазар и во најдобро сценарио тие ја имаат способност да ја зголемат и свесноста за вашиот бренд.

Но, како да препознаете која славна личност е соодветна за вашиот бренд?

Извор: lifehealthpro.com

р е к л а м а

Одговорот на ова прашање сега е многу покомплициран од кога и да е. Денес, дефиницијата за славна личност може да се однесува на многу нешта. Таа денес вклучува лица од актери до музичари, шефови, модели, спортисти, дигитални инфлуенсери,научници итн. Брендовите имаат голем избор од кој може да бираат. И покрај големиот избор, не секоја славна личност е соодветна за да го претставува брендот.

(Сеуште) не постои апликација или одреден алгоритам со кој ќе се одреди компатибилноста на славните личности со брендовите, па затоа во меѓувреме, брендовите и агенциите потребно е да се одлучат на традиционалниот начин.
На кој начин се прави добивањето на совршениот пар ‘’славна личност – бренд ‘’ ?
Компатибилноста и почитта кои ги носат двата парнери се она каде е потребно да се бара и основата на овој тип на врска.
На кој начин можете да ја изберете соодветната славна личност за вашиот бренд? – Еве и неколку совети…

  1. Бидете отворени
    Многу е лесно да започнете од својата омилена славна личност,но затоа пак таа славна личност може да не се идентификува со вашите клиенти. Затоа многу е битно да си го поставите следното прашање: Кој ќе се поврзе најдобро со клучните потрошувачи и која е пораката која ќе ја пренесеме до нив?’’
    Одговорот на овие прашања е одличен почеток од каде треба да ги барате одговорите за овој тип на врска. Можеби и ќе бидете изненадени од она што ќе го откриете. Не се водете од тоа колку следбеници има една славна личност на социјалните медиуми затоа што тоа не секогаш ќе води до вклученост на потрошувачите.
  2. Барајте некого со автентичен глас
    Започнете од некого кој веќе има афинитет кон брендот. Денешната публика има чувство на асоцијација на брендот со славната личност- тоа е нешто кое миленијалната публика веќе го чувствува.
    На пример доколку станува збор за кампања за бренд на автомобили пронајдете некој кој веќе е лојален на вашиот бренд и споделува одредени содржини кои индиректно го поврзуваат со вашиот бренд. Органската врска помеѓу талентот и брендот е добро претходно да постои. Со овој тип на соработка веќе ќе креирате уникатен пристап и ентузијазам од двете страни.
  3. Гледајте подалеку од  ‘’само убави лица’’  
    Изнајмете уметник за ваш креативен партнер на пример. Често брендовите изнајмуваат таленти во рамките на нивните кампањи за дел за кој тие не имаат доволно способност. Во свет каде филмските агенции и музичките куќи имаат големо влијание на уметничкото изразување, брендовите сега на талентите им пружаат ‘’бело платно’’ и слобода на експресија.
    Станува збор за нова платформа која брендовите им ја овозможуваат на уметниците и може да биде во корист не само на нивната работа туку и на самиот бренд.
  4. Поттикнете го гласот на вашиот бренд преку учество во креативниот процес
    На овој начин славната личност- талентот не само што ќе добие поголемо чувство за делење на успехот на самата кампања, туку и ќе обезбеди и автентична асоцијација со вашата публика, како и обезбедување на уникатна можност да се чуе и незиниот глас и перспектива. Тоа е всушност и причината зошто често ги гледаме имињата на славните лица наименувани како креативни директори на самите кампањи: Затоа што овој пристап функционира!
  5. Поставувајте прашања
    Како да изберете соодветно лице за вашиот бренд?
    Постои уникатен пристап кој ќе даде одговор за прашањата на секој бренд преку дефинирање на случај по случај.
    Дали сакате да го нагласите дигиталното? Дали вие потребно лице кое ќе  креира рецепти или ќе споделува совети и трикови за убавина?
    Што всушност ви е потребно вам кога барате компатибилност?
    Секое партнерство славна личност-бренд прераснува во врска. Како и секоја врска вам ви е потребен некој во чие друштво ќе уживате, чии вредности се согласуваат со вашите. Ништо нема да загубите доколку претходно тестирате дали се соодветни ваквите партнерски врски најпрво. Пред да започнете ваков тип на врска разговарајте со нивните агенти- тие всушност ќе ви го дадат и одговорот за компатибилност.Запомнете животот е краток, а бизнисот потребно е да биде динамичен, тој нема време за ‘’несреќни партнерства’’.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.