Децата и тинејџерите во денешно време сосема пораснаа во дигиталната ера.
Можеби насловот ќе направи да се чувствуваме малку старо, меѓутоа новостите се префлуваат од милениумците на новата доба генерација Z – генерацијата која израсна во дигиталниот свет.
Станува збор за генерација на деца и тинејџери родени во периодот од 1996-2010 која како генерација веќе добива значаен дел од потрошувачкиот сегмент. За разлика од милениумците кои беа сведоци на почетокот на Интернет револуцијата, генерацијата Z е најновата генерација која израсна сосема во дигиталниот свет со што дава сосема нов изглед на светот и нештата, за кои маркетерите потребно е да се погрижат да ги разберат.
За да се разбере како функционира генерацијата Z направено е истражување од страна на AdWEEK и Defy Media каде група од околу 1500 тинејџери на возраст од 13-20 години биле запрашани што мислат за социјалните медиумски платформи, како и дигиталните видеа.
Погледнете на инфографикот кои се нивните мислења на темите од истражувањето: