• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

6 ценовни стратегии: Која е соодветна за вашиот бизнис?

19/04/2017
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Малите бизниси играат важна улога во економијата. Додека различни фактори може да влијаат врз потенцијалот за профит на бизнисот, една од најважните фактори е стратегијата за цени која се користи од страна на сопствениците.

Добрите ценовни стратегии може да ви помогнат да ги детерминирате точките во кои може да ги максимизирате профитите од продажба на вашите производи или услуги.
Кога ги креира цените, сопственикот на бизнисот треба да размисли околу широк ранг на фактори, меѓу кои се вбројуваат производството и трошоците за дистрибуција, понудите на конкурентите стратегиите за позиционирање, како и таргет публиката на потрошувачи на производите/услугите на бизнисот.
Можеби потрошувачите нема да купат некои добра со превисока цена, меѓутоа компанијата нема да успее и доколку цените на нејзините добра се премногу ниски и не ги задоволуваат продукциските трошоци. Покрај производот, дистрибуцијата и промоцијата, цената може да има значаен ефект врз успехот на вашиот мал бизнис.

Ова се неколку стратегии кои бизнисите ги имплементираат кога ги поставуваат цените за своите производи и услуги.

1. Премиум цени

Со премиум цени, бизнисите ги поставуваат трошоците на повисоко ниво за разлика од своите конкуренти. Оваа стратегија е доста успешна во раните периоди на развојот на производот во рамките на неговиот животен циклус и е идеална стратегија за мали бизниси кои продаваат уникатни добра на пазарот.

р е к л а м а

Потрошувачите мора да ги перцепираат производите како добра кои се вредни за повисоката цена која ја плаќаат, а со тоа бизнисите мора да работат повеќе со цел да креираат вредност и перцепција за истата кај производот.
Покрај креирањето на производ со висок квалитет, сопствениците потребно е да се осигураат дека пакувањето на производот, како и изгледот на самата продавница, се во согласност со целиот концепт за премиум цена на производот.

2. Цени за влегување на пазарот

Стратегиите за влез на пазарот имаат за цел да ги привлечат купувачите преку понуда на пониски цени на добрата или услугите. Иако голем број на компании ја користат оваа техника со цел да привлечат внимание на себе и да го одвлечат истото од своите конкуренти, ваквиот пристап може да доведе до иницијални загуби за приходот на бизнисот.

Со текот на времето зголемувањето на свесноста за брендот може да генерира профит и да му помогне на малиот бизнис да генерира профит и да се издвои од останатите конкурентина пазарот. На долг рок, откако доволно ќе биде познат на пазарот, брендот може да направи постепено зголемување на цените кои најдобро би ги рефлектоирале неговите позиции на пазарот.

3. Поставување на економски цени

Оваа ценовна стратегија се користи од широк ранг на бизниси кои вклучуваат генерички доставувачи на храна, како и дисконтни продавници и има за цел да ги привлече потрошувачите кои се свесни за понудата и цените на пазарот. Со оваа стратегија бизнисите ги минимизираат трошоците поврзани со маркетинг и производство, со цел да ги одржуваат цените на производите ниски. Како резултат на тоа, потрошувачите може да го набават бараниот производ по ниска цена.  Ваквиот тип на ценовно позиционирање има одличен ефект за компании кои се големи, на пример голем ланец на маркети и слично, додека пак, за мали бизниси ова може да биде многу ризичен чекор, затоа што нив им недостига волуменот на продажба на големите компании и може да се соочат со проблеми околу недоволното генерирање на профит кога цените им се премногу ниски. Сепак ‘’играњето’’ со некои ниски дисконтни цени може да ви донесе лојални потрошувачи и на долг рок да ви ја донесе нивната доверба.

4. Играње со цени

Оваа стратегија е направена со цел да им помогне на бизнисите да ја зголемат својата продажба на производи и услуги. На почетокот, цените се високи за време на иницијалната фаза на лансирање на производот, а потоа компанијата ги намалува цените постепено со појавата на конкурентни добра на пазарот.
Еден од бенефитите од играта со цени е тоа што им овозможува на бизнисите да го максимализираат својот профит на почетокот, за подоцна поради адаптацијата на пазарот да имаат потреба да ги снижуваат цените со цел да привлечат потрошувачи кои се сензитивни на ценовните понуди.
Ваквата ценовна стратегија воедно креира илузија на квалитет и ексклузивност кога производот се појавува на пазарот.

5. ‘’Психолошки цени’’

Цената е важен фактор во процесот на купување во една ваква економија. Психолошкото поставување на цените се однесува на техники кои бизнисите ги користат со цел да ги охрабрат потрошувачите да реагираат на емоционално ниво, наместо на рационално.
Да земеме еден пример:  цената 899 денари е цена која докажано би привлекла повеќе потрошувачи за разлика од цената 900 денари, иако разликата е незначителна. Како би го објаснале овој тренд? Потрошувачите имаат тенденција да бидат привлечени од првата бројка на цената наместо на последната. Целта на психолошкото поставување на цени е да ја зголеми побарувачката, со креирање на илузија на зголемена вредност за потрошувачот.

6.Пакет цени

Со цените за купување на повеќе производи во пакет, малите бизниси може да продадат повеќе производи за пониска цена доколку потрошувачите би го купувале секој производ индивидуално. Не само што станува збор за одлична стратегија и ефективен начин за продажба на непродадени производи кои ви одземаат простор на полиците, во исто време ваквата стратегија може да ја зголеми перцепцијата за вредноста на ваквиот пристап во очите на потрошувачот, затоа што веќе давате нешто гратис/бесплатно.   Ваквиот пристап е одличен за бизниси кои продаваат комплементарни производи.
На пример, една компанија за козметика може да добие предност во продажбата на поскапи производи намалувајќи ја во пакет вредноста на некој поефтин производ, со цел да се продадат поскапите производи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.